View attachment 411327
Riktig trevlig dag i dag!
Vi var ett gäng på 6st personer som trängde in sig i Dodgen.
Blev en hel dag med grottor, klippor och framför allt nedlagda fräna militärställen i Karlsborg!
Vad har ni själva gjort i dag?
Här har du!
Värt varenda krona kan jag säga!
http://dalhems.com/sv/p/726847a01f7747438a86a02900ba9f2b/difflasning-fram-kabelstyrd
Blir det faktiskt så dyrt att handla från amerikat? Har tagit grejjer från andra sidan rättmånga gånger nu till min stackars pickis.Aaah, såg den 4x4posilok förut, men 2 lök är lite saftigt (dalhems har satt sitt pris i linje med vad det skulle kosta att köpa direkt från USA), vajern på bilden kostar typ 300kr (i staterna).
Det är ju absolut värt 2000kr om jag hade haft en bil som var värd som minst 30k, men min är ju inte värd mer än 15k som den står..
Blir det faktiskt så dyrt att handla från amerikat? Har tagit grejjer från andra sidan rättmånga gånger nu till min stackars pickis.
De gånger jag handlat har det varit förvånansvärt förmånligt. Bara tunga & skrymmande grejjer blir ritkigt dyra att ta in, en bit vajjer, lite plast, några metallfästen, och några skruvar borde gå i en liten låda och inte väga mycket.
Allt jag kollat har lönat sig att beställa, har tatt servopump och nått annat (minns ej) lokalt då det landat på ungefär samma summa, men ångrat mig efteråt då det tagit ca 2-3ggr längre tid.
Någon som vet var jag kan hitta något liknande denna i Sverige?
Vill bli av med det jäkla vakuum-skitet i S10an.
Navara ska du passa dig för.
Vevlagerras på vissa årsmodeller.
Biltema har väl en universal huvvajer som borde funka.
Jag letar med pickis. Vill ha en 4hjulsdriven med minst 1,5 hytt. Har kollat på cheva, dodge och navara upp till ca 80k klassen. Hittar dock inga jätte intressanta. Finns någon Silverado 99a i Örebro för 59. Och någon enstaka intressant navara.
Någon som vet vad skatten ligger på i motsvarande bilar?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|