Fronten är lagom kaxigTitta en Dodge, men fälgarna är ju skeva
Fronten är lagom kaxigTitta en Dodge, men fälgarna är ju skeva
Fronten är lagom kaxig
han har 30 tusen... du, tänk om....Dom där är nice! Helt såld på Titanen också. Riktigt fiiin.
Och han som surra om King Caben, tänk om! Alldeles för liten och inte alls kul att köra...
Vi har en vinnare!: http://www.blocket.se/vi/13498392.htm?ca=11_s
Jag vet INGENTING om den bilen!
Eddit: Hur fan gör folk med parkeringen av dessa bilar? Jag blir tokig bara jag ska hitta en ficka stor nog för vovvo 945(jävla slagskepp du ska bytas ut mot en 3-dörrars nissan micra -93! ..brukar det låta), skulle behöva terapi efter en veckas "silverado ägande" känns det som. Bor ni alla i villa och jobbar i en annan villa eller?
han har 30 tusen... du, tänk om....
fast drömma det får man ju
Helt klart snyggare UTAN vingeÄr det bara jag som tycker att vingen som sitter i värsta turbulensen är fånig?
Bil har jag för att det är ett nödvädingt ont, pickis köper jag för att funktionen passar mig, ska frakta mig och kanske något drägg och mina leksaker. Dock är en pickis pimp.
Är det bara jag som tycker att vingen som sitter i värsta turbulensen är fånig?
I bästa fall ger den ett par kg downforce, i värsta fall ger den lyftktaft...
Hursomhelst gör den ingen nytta.
Som våran pickis guru Teo skrev, man måste ha 4wheeldrive så man kan hämta crossen i skogen när den tackat för sig.Det stod 2st feta låga pickisar i Örebro för nåt år sedan, verkade vara samma ägare också. De stod på parkeringen utanför det nybyggda huset som ligger på höger sida om wadköpingsvägen/skebäcksvägen efter alnängsskolan. Jag var bra sugen på att ringa ägaren och fråga vad han skulle ha för någon av dem (om det nu var samma ägare) men jag hade för mycket leksaker då
De såg ut att kosta runt 30k, men det var nog cheva båda två, utan 4wd...
Edit: Hur fan gör folk med parkeringen av dessa bilar? Jag blir tokig bara jag ska hitta en ficka stor nog för vovvo 945(jävla slagskepp du ska bytas ut mot en 3-dörrars nissan micra -93! ..brukar det låta), skulle behöva terapi efter en veckas "silverado ägande" känns det som. Bor ni alla i villa och jobbar i en annan villa eller?
Vinge på en 2 tons lastbil är ju helt fel det hajar ju alla.
Lånade en Ford F 250 XLT med 450 motor i ett par veckor .......)
Tydligen gör inte alla det.
ap ap ap 460...
Håller med 100% Nya pickisar är lite pinsamma. Min modell är den sista forden som såg ut som en klassisk pickup. Jag gillar 80-talsstuket med pro-net och stora hjul (inte fälgar) men även 50-tals pickisar. F100:an och chevas chayene e fin med sin lite framåtlutande hytt.Mmm, Ford-460 den klassiska snutmotorn.
Jag gillar äldre pickisar mycket, dels de lite kantiga som din, dels de bulliga som gamla Cheva stepside eller denna klassiska Ford femtiotalsmodell, här en 53:a
Många av de nyare pickisarna tycker jag bara är vulgo, som den med vingen i inlägget ovan. Det är lite white trash med sånt, likaledes Hummers H2 med discofälgar och skit, riktigt tasteless hiphop bling, inte min stil.
/J
Mmm, Ford-460 den klassiska snutmotorn.
Jag gillar äldre pickisar mycket, dels de lite kantiga som din, dels de bulliga som gamla Cheva stepside eller denna klassiska Ford femtiotalsmodell, här en 53:a
Många av de nyare pickisarna tycker jag bara är vulgo, som den med vingen i inlägget ovan. Det är lite white trash med sånt, likaledes Hummers H2 med discofälgar och skit, riktigt tasteless hiphop bling, inte min stil.
/J
Bil har jag för att det är ett nödvädingt ont, pickis köper jag för att funktionen passar mig, ska frakta mig och kanske något drägg och mina leksaker. Dock är en pickis pimp.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|