crashtestdummy
Ompa ompa.
jaja, Mopar är ju grejer det. Är inte så våldsamt märkestrogen, sneglar lite efter en cheva faktiskt. är jäkligt sugen på en chevelle 70:a med bigblock
Är flaket så långt att man kan stänga igen tailgate'n bakom hojarna? Detta gäller single cab'n jag postade.
Jag kommer svetsa ihop två spår som man kör framhjulet inn i, som man också kan fästa spännbanden i.
Som du ser så gick inte baklemmen igen helt. Detta är förövrigt Swedies gamla racebuss
Se där ja! Men är det möjligt att flaket är lite längre på single cabben?
Det ser ju lite längre ut, är väl bara att ta tummstocken o mätta.
Orsaken till att jag frågar är att jag inte äger en B2000, men funderar på att köpa en. Om man inte får plats med 2 hojar (lemmen) stängd, är det inte aktuellt.
Jag bor i Italien, kommer köpa den i Sverige eftersom dom inte finns här. Har inte hittat något på nätet.
Orsaken till att jag frågar är att jag inte äger en B2000, men funderar på att köpa en. Om man inte får plats med 2 hojar (lemmen) stängd, är det inte aktuellt.
Tänk även på detta. Om du ska ha 2 st hojar på flaket så ska ni väl vara 2 personer i bilen. Vart ska ni ha hjälmarna, kläderna, vektyg mm? Det är jobbigt att ha på flaket om man vill lämna bilen några ögonblick för att äta mat mm.
Tänk även på detta. Om du ska ha 2 st hojar på flaket så ska ni väl vara 2 personer i bilen. Vart ska ni ha hjälmarna, kläderna, vektyg mm? Det är jobbigt att ha på flaket om man vill lämna bilen några ögonblick för att äta mat mm.
Eller så bygger du en "tailgatebox"
Hur jag än Googlar så får jag inte fram en bild, men dom var rätt vanliga i USA, en U-formad del som du ställer på längst bak när du kör med öppen lucka.
Gick att plocka lös och sitta på när man hade tailgatepartys också.
En Bronco vore nice.
Förutsatt att man inte pluggade och hade både hoj, skoter och bil att tanka
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum