Stefan
Ny medlem
Inte om man ska ha en "General Lee" med tillhörande moonshine-lådor i bagaget.Får nog plats fler barnvagnar i den än i en V70 skulle Jag tippa. Syrran, RoadRunner har fanimej lasturtymme som en minivan.
Inte om man ska ha en "General Lee" med tillhörande moonshine-lådor i bagaget.Får nog plats fler barnvagnar i den än i en V70 skulle Jag tippa. Syrran, RoadRunner har fanimej lasturtymme som en minivan.
Tycker man att den känns liten så kan man satsa på sportmodellen.Får nog plats fler barnvagnar i den än i en V70 skulle Jag tippa. Syrran, RoadRunner har fanimej lasturtymme som en minivan.
Tycker man att den känns liten så kan man satsa på sportmodellen.
Superbird.
Jänkarna har alltid varit bra på formgivning. Dock med ett fåtal undantag...
En hulkgrön kingsizedrule är väl king att åka i!
Me like.Jo den är faen lite obscen. Där kan man snacka om kompensation.
Vad kostar det att höja och kasta på monsterdäck, 33 eller 35 tum, på säg en Silverado? Om man funderar på en tidig 90-talare är det bensin eller diesel som är skiten? Att den kostar en förmögenhet oavsett fattar jag men typ vad kan man räkna på. Sen får man lura sig själv att det är rimligt.
GMC/Cheva är rätt dyra att höja då de inte har stela framaxlar så man får nåt plockepinnkit till dom. Men de är å andra sidan vanliga. Kolla med Rindab. För att få på 35r på chevan måste den upp ganska mycket. Vet inte om det räcker med 4", man måste ju kunna svänga utan att få med sig flyglarna.
Är det Ford man ska satsa på? Vad ska man då söka på eller vad blir det för kostnad att göra själv. Vete fan om det gör något men alla raggare/rockabilly jag känner kör cheva. Så det finns lite motordelar inbillar jag mig.
Du vet om att barnvagnen inte får plats i en sån, va?
Bara amerikanska pickisar här?
Jag kör brittiskt, men tyvärr måste babyn säljas
http://www.blocket.se/vi/19882354.htm?ca=11_s
Ris eller ros om dessa bilar.
Är rätt sugen på denna typ
s-10:an är väl en bra bil, men jag skulle satsat på en fullsizepickis för dom drar marginellt mer men är fan så mkt coolare
Hehe ok.
Får kika lite på dem med. någon som du rekomenderar?
Beror väl lite på prisklass eller motoralternativ. Men det finns ju klart flest av cheva/gmc 1500/2500 om du är ute efter en truck i dom lägre prisklasserna. Letar du nästan nytt så skulle iaf jag kolla på dodge eller ford gärna diesel.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|