Grymt! Vi får styra upp en pickisdag i veckan. Jag föreslår torsdagar vid donken-sveav sen kan vi dunka ner till skogis och manövrera lite.
Synd bara att bilen bor i Nyköping. Men det är väl bara att släpa upp den någon bra dag.
Grymt! Vi får styra upp en pickisdag i veckan. Jag föreslår torsdagar vid donken-sveav sen kan vi dunka ner till skogis och manövrera lite.
Vet du hur stora dom e? Du får helt klat upp en mc på dom, du får upp en mc på en s10 såNån som vet om man får en cross/mc på en El Camino?
(finns riktigt billiga med 8:a på finska sidan...)
Vet du hur stora dom e? Du får helt klat upp en mc på dom, du får upp en mc på en s10 så
Vet du hur stora dom e? Du får helt klat upp en mc på dom, du får upp en mc på en s10 så
Just fan det har jag ju sett haha nu va man lite styv i korken allt!En Harley Street Rod går inte upp IAF, Boyd skulle ju bygga om en så att en sån skulle rymmas. men det såg ut som ankskit så dom byggde tillbaka den och hällde på en hink spackel och slipade fram en orginalbil igen.
Kolla in denna föresten. http://www.blocket.se/vi/21097101.htm?ca=12_s
Per Stefan heter jag inte, men jag skall försöka att förvalta min SS så gott det går
Fast Chevas snyggaste pickiskaross tycker jag är 67-72
När det står bilar på andra sidan på min parkering är det sjukt svårt att parkera. Inte för att jag är särskilt orolig för gjutjärnet i mina kofångare men jag träffar den där stackars Opels i C-stolen ju. Inget jag vill göra när jag är trött och hungrig. Sen blev jag nästan inparkerad vid gymet häromdagen. Visst jag tar mig ut men till vilken kostnad för de som parkerat in mig. Ingen bil man smiter från en parkeringskada med heller. Därför funderar jag på att slå till på en parkeringsradar. Tips på någon bra och billig? Detta blev första träffen på google iaf. http://www.netonnet.se/index.asp?sid=1004545
ÅHHHH, Jag är med på det! Skullle vara grymt kul med lite sällskap.
Fan vad den här tråden dog. Någon som har tips på något offroadforum? Tänkte ge mig ut och testa lite.
Kolla in denna föresten. http://www.blocket.se/vi/21097101.htm?ca=12_s
Såg en kille i stan med en såndär truck, han nåde knappt över ratten han såg extremt tanig ut, liten snopp giissar jag på, han såg dock jävligt stolt ut med sina tändstickearmar över den där stora ratten!
Varför kör du truck TEO ?
LITEN K**?
Synd att det finns ont om långfordar, annars hade det blitt en sån.
Förr fanns det gott om chevor som köpts in till gruvorna.Synd att det finns ont om långfordar, annars hade det blitt en sån.
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|