Pickup-besatt.

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Får skaffa klibbor á la "Bushidos el och porr" eller något i den stilen och sätta på bilen:D

Aufan, det kanske man kan... Värt att kolla upp helt klart! Får man stå dygnet runt möjligen?:D



Värme, skulle ju frysa både fingrar och köttbanan av mig om jag skulle försöka meka utomhus i minusgrader. Nu får det fan bli sommar snart, vill ju ut och göra bilen fin! Man blir förbannad:mad:

Bushidos kennel och kebab
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nu är det fredagquell och jag sitter med pheber och orkar inte ens värma på köttsoppan av märket knorr. Så jag tycker vi alla lägger manken till och länkar upp lite sköna pickisfilmer som driver ut onda andar och virus.

Bushido måste ju till exempel ha hyvlat av otaliga GM-2500 filmer om jag känner karln rätt.

[YOUTUBE-ID]dcAlGIwbl3k&feature=related[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]HI693YLx-N0&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hade ja haft pengar så hade ja troligtvis slagit te på denna på stört! De som svider mest e att de inte e långt ifrån mej :huvet...http://www.blocket.se/kalmar/Chevrolet_Silverado_1500_PICKUP_4WD_6_5TD_31947712.htm?ca=18&w=1

Såg jävligt fräsch ut, men fälgarna, flaklocket och bakljusen förstörde det råa stuket totalt...:zpy 15" fälgar med 35" mudders, en rejäl flakbåge (som den hade på bilderna där locket var borta) och originalljus så hade den varit klockren:tummenupp Just nu var det lite väl mycket putsbög över den:gnissla
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Svenskar tjör också.
[YOUTUBE-ID]Pnmc4I3-3Z0[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]bmwUqKSMZIc&feature=related[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]_N68oqSxUpI[/YOUTUBE-ID]

Fan chevadieslarna låter verkligen som V8-or!
 
Last edited:

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Såg jävligt fräsch ut, men fälgarna, flaklocket och bakljusen förstörde det råa stuket totalt...:zpy 15" fälgar med 35" mudders, en rejäl flakbåge (som den hade på bilderna där locket var borta) och originalljus så hade den varit klockren:tummenupp Just nu var det lite väl mycket putsbög över den:gnissla

Fälgarna håller ja definitivt me om! Flaklocket kunde va fint å ha om man fick för sej å dra iväg på långtur me nåra polare... Bakljusen måste ja dock erkänna att ja gillar :rolleyes:...
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu är det fredagquell och jag sitter med pheber och orkar inte ens värma på köttsoppan av märket knorr. Så jag tycker vi alla lägger manken till och länkar upp lite sköna pickisfilmer som driver ut onda andar och virus.

Bushido måste ju till exempel ha hyvlat av otaliga GM-2500 filmer om jag känner karln rätt.

[YOUTUBE-ID]dcAlGIwbl3k&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Stackars liten, får krya på sig...:pannkyss En annan vaknade mitt i natten med akut magkramp och fick springa ut till badrummet och sätta sig på tronen för att hinna innan störtvågen kom:mad: Räser sedan dess, fyfan...:(

Har hyvlat av en jefla massa filmer, inte bara gm-2500 utan även lite annat smått och gott:tummenupp

Veteranjeep som tar sig igenom det mesta:
[YOUTUBE-ID]brBK4R74sZI&feature=fvwrel[/YOUTUBE-ID]

Cheva sugdiesel med mysigt muller:
[YOUTUBE-ID]dK3GarsHsZE[/YOUTUBE-ID]

Precis lagom turbovissel i förhållande till muller för min smak:
[YOUTUBE-ID]RCOHeGqJvIA[/YOUTUBE-ID]

5" avgassystem, gött vissel och muller även här:
[YOUTUBE-ID]LMzis0LyHAI&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Liten åktur med dieseltruck:
[YOUTUBE-ID]KcJp21zf8lk[/YOUTUBE-ID]

Skillnaden mellan dämpat och raka rör:
[YOUTUBE-ID]Q3fltWTyLro&feature=fvsr[/YOUTUBE-ID]

Sjyst stuk på denna, feta däck och mysigt ljud!
[YOUTUBE-ID]Qjdf5-nqx3Y&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Lerkörning med dieselsubba:
[YOUTUBE-ID]Y7aCNfzNIbQ[/YOUTUBE-ID]

Fastkörning bigtime:D
[YOUTUBE-ID]gA3uoP6P5MU&feature=fvw[/YOUTUBE-ID]

Fan chevadieslarna låter verkligen som V8-or!

Det var ju det jag sa, mycket mysigare muller än cummins och dylikt:tummenupp

Fälgarna håller ja definitivt me om! Flaklocket kunde va fint å ha om man fick för sej å dra iväg på långtur me nåra polare... Bakljusen måste ja dock erkänna att ja gillar :rolleyes:...

Äh, det är ju sånt man har leer-kåpa till:D
Hade jag haft såna ljus hade jag bara oroat mig för att de skulle gå sönder under någon hyfsat aktiv körning. Bättre att hålla det enkelt och oputsat så att man vågar använda skiten:tummenupp
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Stackars liten, får krya på sig...:pannkyss En annan vaknade mitt i natten med akut magkramp och fick springa ut till badrummet och sätta sig på tronen för att hinna innan störtvågen kom:mad: Räser sedan dess, fyfan...:(

Ahh en hederlig ritt på porslinshästen alltså!

Har du några planer för sketvrålet? Upprustning, mm.

Jag har börjat få ordning på Långforden och det verkar lösa sig med däck. Killen som kunde ta hem centerlinefälgar kan plocka hem däck också vilket landar på nästan halva priset inkl frakt. Kommer ta lite tid iof men det kan det vara värt.

Kolla igenom vilka saker inne i kupén som är slitna och snoka på ebay. Finns hur mycket som helst och det kostar inget. Lite pill och ett par tusingar och bilen kommer kännas resor fräschare att åka i :)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ahh en hederlig ritt på porslinshästen alltså!

Har du några planer för sketvrålet? Upprustning, mm.

Jag har börjat få ordning på Långforden och det verkar lösa sig med däck. Killen som kunde ta hem centerlinefälgar kan plocka hem däck också vilket landar på nästan halva priset inkl frakt. Kommer ta lite tid iof men det kan det vara värt.

Kolla igenom vilka saker inne i kupén som är slitna och snoka på ebay. Finns hur mycket som helst och det kostar inget. Lite pill och ett par tusingar och bilen kommer kännas resor fräschare att åka i :)

Exakt!

Självklart! För det första ska hon rustas upp rent karossmässigt, bort med rutten plåt och dit med ny. Inte farligt mycket, men jag vill inte att det ska bli värre. Sen när det är klart blir det rostskydd överallt (framförallt ska ram och underreda avfettas, tvättas rent, skrappas fritt från ytrost och få rostskydd typ underredsmassa) och uppfräschning av vissa lackdetaljer, och under denna process tar jag även itu med ytrostfläckarna kring bakre hjulhusen och på motorhuven (lacksläpp). Bryr mig inte om någon ny och fin glänsande lack eftersom då hade jag inte vågat göra någonting med bilen, utan det enda som blir är en högst ickeprofesionell lackering av framskärmarna så att de smälter in i resten lite bättre.

Och så en rejäl service som ovan nämnt, alla vätskor och filter ska bytas, styrglappet ska justeras bort och chassit ska ses över rent allmänt. Tror att hon är i bra skick, men ska ändå se över bussningar, drivknutar och dylikt skit. Är inget slitet så får det vara som det är, annars blir det väl byte av slitdelar också.

På längre sikt vore det trevligt med en liten höjning och rejäla däck, så att man vågar ge sig ut i terrängen lite. Skulle som sagt vilja ha rejäla boggers, men det tillåter inte ekonomin. Blir väl något vanligt hederligt grovmönster, och kanske ett par tums karosshöjning för att få plats med 35". Annars får det bli samma storlek som sitter på så länge.

Invändigt är hon faktiskt riktigt fräsch, det enda som jag skulle vilja åtgärda är fastsättningen av mugghållaren/boxen mellan framstolarna (sitter löst och skramlar runt lite, behövs antagligen bara dras åt en skruv) samt byta klädsel på förarsidans armstöd (som för tillfället är omvirade med silvertejp). Dörrsidorna sitter med 100 000 plåtskruvar, så antagligen är fästdonen till dessa trasiga. Vet dock inte om jag pallar byta, de sitter bra där de sitter och man stör sig inte på skruvarna. Får se om jag orkar med sånt småpill senare, men så länge är det rost och service som är nummer ett på agendan:)

Sweet, ser fram emot att få se resultatet i sommar:tummenupp

Vetefan om jag vågar gå ut på ebay, risken är att man sitter där med mastercard och bankdosa i högsta hugg och bjuder hem allt vad godis man hittar... Farligt farligt...:gnissla
 

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Äh, det är ju sånt man har leer-kåpa till:D
Hade jag haft såna ljus hade jag bara oroat mig för att de skulle gå sönder under någon hyfsat aktiv körning. Bättre att hålla det enkelt och oputsat så att man vågar använda skiten:tummenupp[/QUOTE

Främsta anledningen varför ja vill ha en "puts"truck (alt nyare) e att alla pickisar verkar välja döden genom rost framför "stå ut me massa hyss"... Lat som ja e slipper ja troligen massa tråkig rostlagning på en "puts"bil... Rädd å använda grejjerna e ja inte :D... Tänkte iaf sälja av bilparken för å skaffa EN bil å ha jämt...

Edit: dedär lät inte alls som ja tänkte :D... Men har ja pengarna lägger ja hellre nåra tusingar extra för en fin bil mot massa timmar me rondell å vår gamle esab...
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Exakt!

Självklart! För det första ska hon rustas upp rent karossmässigt, bort med rutten plåt och dit med ny. Inte farligt mycket, men jag vill inte att det ska bli värre. Sen när det är klart blir det rostskydd överallt (framförallt ska ram och underreda avfettas, tvättas rent, skrappas fritt från ytrost och få rostskydd typ underredsmassa) och uppfräschning av vissa lackdetaljer, och under denna process tar jag även itu med ytrostfläckarna kring bakre hjulhusen och på motorhuven (lacksläpp). Bryr mig inte om någon ny och fin glänsande lack eftersom då hade jag inte vågat göra någonting med bilen, utan det enda som blir är en högst ickeprofesionell lackering av framskärmarna så att de smälter in i resten lite bättre.

Spola rent chassit bara och kör linolja rakt på ytrosten. Det känns som underredsmassa hur man än gör kapslar in fukt och sen har man ingen aning om hur mycket det kryper där under.
Låt rambalkar och axlar hänga i det fria och dränk in skiten med linolja.
Biltema har stora burkar linolja för just detta för 39 spänn burken. Jag har tömt sex stycken under Långforden. Sen får den stå och gona in sig några dagar. Ser riktigt bra ut. Då måste det finnas lite ytrost som linoljan har att hänga kvar i medan den torkar in.
Den kryper ända in till stålet så man kan vara helt lugn sen.

Jag har en plan sen i vår att köpa kallpressad linolja och blanda i svart pigmentering och sen blåsa på så det ser svart och fint ut.


Det är grymt att din är tvåfärgad. Blir lätt med rostlagning och lackning då. Det finns ju folk som blandar till billack på lite schystare sprayburkar om man har färgkoderna. Jag fixade det till en gammal BMW som blivit parkeringsskadad. Blåste på och drog sedan på klarlack. Såg lika bra ut som resten av bilen. Förvånansvärt bra resultat.

Har du kvar lappen med färgkod innanför förardörren? (om den nu sitter där på Cheva...)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Främsta anledningen varför ja vill ha en "puts"truck (alt nyare) e att alla pickisar verkar välja döden genom rost framför "stå ut me massa hyss"... Lat som ja e slipper ja troligen massa tråkig rostlagning på en "puts"bil... Rädd å använda grejjerna e ja inte :D... Tänkte iaf sälja av bilparken för å skaffa EN bil å ha jämt...

Edit: dedär lät inte alls som ja tänkte :D... Men har ja pengarna lägger ja hellre nåra tusingar extra för en fin bil mot massa timmar me rondell å vår gamle esab...

Vet bara att om jag hade haft en fintruck utan så mycket som en repa i den nya blanka fina lacken så hade jag knappt vågat ut och köra med den, än mindre ta ut den i skogen där några elaka grenar skulle kunna få för sig att dra emot och repa lacken...:gnissla Eller tja, våga skulle jag väl då jag skulle se det som slöseri med en posörtruck. Men du hajar förhoppningsvis hur jag menar: Det skulle vara bra onödigt med knullputs på en bil som ändå ska användas på ett sånt sätt att knullputsen tar skada:)

Jag är tvärtom så pass snål att jag hellre tar en bil med gott om utseendemässiga defekter, karossrost och annat småpill och sen fixar till det hjälpligt på egen hand. Resultatet blir ju en bil som man vet exakt i vilket skick den är under lacken (föregående lagningar och ny fin lack skulle ju kunna dölja både det ena och det andra... :hönsnät), och ändå är den inte så snygg att man knappt vågar ta i den. Perfekt bruksbil med andra ord, rostar inte bort men tål att användas:) Men det är bara jag, köp en bil som DU vill ha:tummenupp

Spola rent chassit bara och kör linolja rakt på ytrosten. Det känns som underredsmassa hur man än gör kapslar in fukt och sen har man ingen aning om hur mycket det kryper där under.
Låt rambalkar och axlar hänga i det fria och dränk in skiten med linolja.
Biltema har stora burkar linolja för just detta för 39 spänn burken. Jag har tömt sex stycken under Långforden. Sen får den stå och gona in sig några dagar. Ser riktigt bra ut. Då måste det finnas lite ytrost som linoljan har att hänga kvar i medan den torkar in.
Den kryper ända in till stålet så man kan vara helt lugn sen.

Jag har en plan sen i vår att köpa kallpressad linolja och blanda i svart pigmentering och sen blåsa på så det ser svart och fint ut.


Det är grymt att din är tvåfärgad. Blir lätt med rostlagning och lackning då. Det finns ju folk som blandar till billack på lite schystare sprayburkar om man har färgkoderna. Jag fixade det till en gammal BMW som blivit parkeringsskadad. Blåste på och drog sedan på klarlack. Såg lika bra ut som resten av bilen. Förvånansvärt bra resultat.

Har du kvar lappen med färgkod innanför förardörren? (om den nu sitter där på Cheva...)

Du har en poäng, men samtidigt känns linolja så otillräckligt på något sätt... Kan man inte lägga underredsmassa över linoljan? Eller kanske måla hammerite på hela undersidan först? Planen är ju att skrapa bort allt vad löst rost heter och sen behandla på det, så inga stora rostflagor som kan kapsla in mängder med vatten... Jag vet inte, men det känns som sagt som att ett tunnt lager olja är otillräckligt för att skydda bilen mot väder och vind. Planen är ju att jag ska ha kvar den här bilen ett bra tag, så det är av yppersta vikt att den inte rostar bort för mig...

Det är väldigt sant, bara att kapa bort det "fält" som rostat och sen på med bättringsfärg när lagningen är klar:) Vet inte om jag har färgkoderna, ska kolla... Annars så duger säkert rödmetallic hammerite till de röda fälten och silverfärgad till de silverfärgade:D Det är som tur är inga större fläckar "mitt på" någonstans, utan det blir ändå till att måla över hela fälten styckevis efter rostlagning. Och då den kommer en ny färg emellan innan nästa likasammadana så blir inte nyansskillnaden så påtaglig, tänker jag:)
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vet bara att om jag hade haft en fintruck utan så mycket som en repa i den nya blanka fina lacken så hade jag knappt vågat ut och köra med den, än mindre ta ut den i skogen där några elaka grenar skulle kunna få för sig att dra emot och repa lacken...:gnissla Eller tja, våga skulle jag väl då jag skulle se det som slöseri med en posörtruck. Men du hajar förhoppningsvis hur jag menar: Det skulle vara bra onödigt med knullputs på en bil som ändå ska användas på ett sånt sätt att knullputsen tar skada:)

Jag är tvärtom så pass snål att jag hellre tar en bil med gott om utseendemässiga defekter, karossrost och annat småpill och sen fixar till det hjälpligt på egen hand. Resultatet blir ju en bil som man vet exakt i vilket skick den är under lacken (föregående lagningar och ny fin lack skulle ju kunna dölja både det ena och det andra... :hönsnät), och ändå är den inte så snygg att man knappt vågar ta i den. Perfekt bruksbil med andra ord, rostar inte bort men tål att användas:) Men det är bara jag, köp en bil som DU vill ha:tummenupp



Du har en poäng, men samtidigt känns linolja så otillräckligt på något sätt... Kan man inte lägga underredsmassa över linoljan? Eller kanske måla hammerite på hela undersidan först? Planen är ju att skrapa bort allt vad löst rost heter och sen behandla på det, så inga stora rostflagor som kan kapsla in mängder med vatten... Jag vet inte, men det känns som sagt som att ett tunnt lager olja är otillräckligt för att skydda bilen mot väder och vind. Planen är ju att jag ska ha kvar den här bilen ett bra tag, så det är av yppersta vikt att den inte rostar bort för mig...
Det är precis det som är grejen med linoljan. Den kryper in mot metallen överallt så det enda metallen har kontakt med är linolja.
Det är därför jag kör med det på Långforden, för att jag vill ha kvar den länge.
Underredsmassa kapslar bara in problemet och sen känns det bra tills man säljer bilen. Att kapsla in plåt funkar aldrig. Tänk på allt jobb som görs innan en lack läggs på plåt. Hur länge håller det?

Jag tycker det känns friskare med ett exponerat chassi med kontrollerat avstannat rostprocess än ett geggigt överdrag som släpper efter en tur över stock och sten och som så släpper in fukt som kryper längs rambenen.

Slipar du bort rost på rambenen kommer du få med dig en hel del frisk metall med. Den ska ju sitta på rambenen och inte ligga i ett pulver på golvet.

Jag är helt klart förespråkare för linolja. Friskt, enkelt och överlägset.

:tummenupp
 

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Sen kan man ju även tillägga att linolja stelnar efter ett tag... Annars kunde man ju lika gärna kunnat spola underredet me spillolja...
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är precis det som är grejen med linoljan. Den kryper in mot metallen överallt så det enda metallen har kontakt med är linolja.
Det är därför jag kör med det på Långforden, för att jag vill ha kvar den länge.
Underredsmassa kapslar bara in problemet och sen känns det bra tills man säljer bilen. Att kapsla in plåt funkar aldrig. Tänk på allt jobb som görs innan en lack läggs på plåt. Hur länge håller det?

Jag tycker det känns friskare med ett exponerat chassi med kontrollerat avstannat rostprocess än ett geggigt överdrag som släpper efter en tur över stock och sten och som så släpper in fukt som kryper längs rambenen.

Slipar du bort rost på rambenen kommer du få med dig en hel del frisk metall med. Den ska ju sitta på rambenen och inte ligga i ett pulver på golvet.

Jag är helt klart förespråkare för linolja. Friskt, enkelt och överlägset.

:tummenupp

Förstår... Det låter ju i och för sig vettigt när du nu säger det... Och jag vill ju ha kvar bilen så... Kan ju alltid börja med linolja och se vad som händer:)

Självklart ska jag inte slipa bort frisk och fin metall, bara skrapa lite med stålborste tänkte jag:)
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Förstår... Det låter ju i och för sig vettigt när du nu säger det... Och jag vill ju ha kvar bilen så... Kan ju alltid börja med linolja och se vad som händer:)

Självklart ska jag inte slipa bort frisk och fin metall, bara skrapa lite med stålborste tänkte jag:)

Spola av det med högtryck och borsta bort de värsta flagorna men det får inte bli plåtrent någonstans för då rinner linoljan av.

Som Klyrre säger så stelnar ju linoljan och blir linoxyl efter ett tag. Då får du en fin yta. Sen kan man ju spola på mer linolja över den gamla utan att behöva skrapa bort det som sitter i framtiden.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Top