Pickup-besatt.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Han släpper den inte för mindre än 125', ringde och pratade med honom nyss. Ligger en jävla massa pengar nerplöjda i motor och drivlina. Dessutom enda B-reggade K30:an i sverige. Vem tjöper? :yoparty

Det kan jag helt klart förstå. Grymt ball är den! Skulle va kul att fixa till inuti med ny inredning från LM-trucks å grejjer.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Är det värt att åka tvärs över landet för att kolla på en tjevy 2500? Det står en i Östhammar norr om Stockholm och dit är det typ 50 mil enkel. :gnissla

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Är det värt att åka tvärs över landet för att kolla på en tjevy 2500? Det står en i Östhammar norr om Stockholm och dit är det typ 50 mil enkel. :gnissla

Det är väl ett beslut du måste fatta själv. Hur mycket vill du ha den, hur svårt är det att få tag i motsvarande på annat håll?

Själv har jag inga problem att åka till Torneträsk om det skulle gälla en guldklimp...

Bara att ladda med sköna kläder, bra musik och så dunkar man. Det e najs :fakta

edit: btw om du slår till måste du vaa med på pickisträffen. :budlight

Last edited:

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Lägger man en fråga kan det ju finnas lokala talanger här på SH som kan ta en trip dit o kolla på guldklimpen åt dig..

Evert backström1

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2012
Hoj
ktm 2takt husa 650 2takt
Det är väl ett beslut du måste fatta själv. Hur mycket vill du ha den, hur svårt är det att få tag i motsvarande på annat håll?

Själv har jag inga problem att åka till Torneträsk om det skulle gälla en guldklimp...

Var köper du Budlight(ska helst va på aluflaska) tuffaste jag hittat på bolaget är Coors light.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Var köper du Budlight(ska helst va på aluflaska) tuffaste jag hittat på bolaget är Coors light.

Får knalla ner på passagens finsmakarsystem och beställa några plattor efter killen före i kön som beställde 3 flarror "Mazoyères-Chambertin 2005"...

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn

Jag veeeet... Beslutsångest är mycket olikt mig, ändå sitter jag här och våndas. Har iaf börjat med att kolla försäkring och mailat säljaren, den kanske inte ens är kvar.

Lägger man en fråga kan det ju finnas lokala talanger här på SH som kan ta en trip dit o kolla på guldklimpen åt dig..

Det vore ju såklart väldigt vänligt om någon ville göra sig det besväret. Vi får se hur det slutar. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati