Piercing

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
RocketQueen skrev:
Umgicks med en underbart vacker kille en gång. De första jag såg på han va hans piercing i ögonbrynet. Fan va fint de är på rätt person. :tungan

Det kan va väldigt snyggt på en kille... :tummenupp

// Lena

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Är sugen på en piercing i ögonbrynet men man får ju inte ha det i mitt yrke :confused: Bakterierisken :tungan Första tiden efter man ta´t hål kan det väl göra lite ont när man tar på sig hjälmen!?!?

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
jontemorrum skrev:
Är sugen på en piercing i ögonbrynet men man får ju inte ha det i mitt yrke :confused: Bakterierisken :tungan Första tiden efter man ta´t hål kan det väl göra lite ont när man tar på sig hjälmen!?!?

nej det gör det inte.. din hjälm täcker väl ögonbrynet? om den nu skulle göra det , köp en kortare stav.. och ni som ska ta hål själva i ögonbrynet, det gör ondare att ta i brosket uppe i örat en ögonbrynet... ( om man gör det själv..)

Lilla_Tingeling

Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
spectre skrev:
nej det gör det inte.. din hjälm täcker väl ögonbrynet? om den nu skulle göra det , köp en kortare stav.. och ni som ska ta hål själva i ögonbrynet, det gör ondare att ta i brosket uppe i örat en ögonbrynet... ( om man gör det själv..)

Jag va alldeles öm i örat i en vecka efter att jag hade gjort hål uppe i örat, där det e brosk.
Men att göra hål i näsan gjorde inte ett dugg ont...

// Lena

Lilla_Tingeling

Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
jontemorrum skrev:

Det kan göra ont när man en piercing i naveln om skinnstället trycker mot den oxå. Ajaj!!

// Lena

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
Lilla_Tingeling skrev:
Det kan göra ont när man en piercing i naveln om skinnstället trycker mot den oxå. Ajaj!!

// Lena

Ja fan va ont man får! Efter att suttit framåt lutad i fem timmar typ började jag blöda. Hemskt obehagligt!
Näää måste fan gå till Dr.

Lilla_Tingeling

Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
RocketQueen skrev:
Ja fan va ont man får! Efter att suttit framåt lutad i fem timmar typ började jag blöda. Hemskt obehagligt!
Näää måste fan gå till Dr.

Det kan göra grymt on när man har ett tajt skinnställ på sig och sitter hopvikt på en hojj länge...
Men jag har klarat mig från att börja blöda. Det måste göra skitont. :(

// Lena

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Lilla_Tingeling skrev:
Jag va alldeles öm i örat i en vecka efter att jag hade gjort hål uppe i örat, där det e brosk.

// Lena

Man får väl göra hål under vintern när man inte kör så mycke hoj!

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Lilla_Tingeling skrev:

// Lena

ok det värsta tycker jag är när man drar ut nålen och ska stoppa in ringen i örat och brosket täpper till hålet så man får göra ett nytt hål med ringen.. inte allt för skönt kan jag lova.. har gjort det ett antal gånger nu.. :)

lite bra länkar kanske www.east-street.com eller www.barbarella.se/

Lilla_Tingeling

Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
spectre skrev:
ok det värsta tycker jag är när man drar ut nålen och ska stoppa in ringen i örat och brosket täpper till hålet så man får göra ett nytt hål med ringen.. inte allt för skönt kan jag lova.. har gjort det ett antal gånger nu.. :)

Ajajajaj!!! Det lär juh göra tokont.
När jag gjorde mitt hål uppe i örat för ca 13 år sen gjorde dom det med en sån dära pistol. Så det gick fort och kändes inte så mycket. Enda tills dagen efter. Kunde inte ligga på det örat på över en vecka. :D

// Lena

Lilla_Tingeling

Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
jontemorrum skrev:
Man får väl göra hål under vintern när man inte kör så mycke hoj!

Jopp, jag kommer nog att göra min nya piercing i naveln under vintern.Så det hinner läka ihop någorlunda innan våren... :tummenupp

// Lena

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Lilla_Tingeling skrev:
Jopp, jag kommer nog att göra min nya piercing i naveln under vintern.Så det hinner läka ihop någorlunda innan våren... :tummenupp

// Lena

Piercing i naveln :) Sexy.... :kiss

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Lilla_Tingeling skrev:
Mmm... Ting älskar att pilla! Men nu vet hon inte va hon ska pilla på längre... :D

// Lena

Man kan aldrig få nog av pillande :rofl Saknar det.........

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept