Josafan
Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Kakan skrev:hehehe tror jag de att du vill, men nepp det vill jag inte......
Doh!
Kakan skrev:hehehe tror jag de att du vill, men nepp det vill jag inte......
Plåtniklas skrev:Ja, precis. Visst fan är det mycket vanligare att tjejer har det men jag ville ha en och således gjorde jag en. Orka bry sig så mycket om vad andra tycker. =)
Lilla_Tingeling > Den där ska du plocka bort omedelbums. Seså! Bort!
Lilla_Tingeling skrev:Tycker att det e snyggt när killar har en piercing i ögonbrynet.
Och så gillar jag när killen e piercad i tungan...
// Lena
$noop skrev:Du behöver ju inte vänta med att sätta en ny piercing i naveln ifall du inte vill...Ha piercingen i nederdelen av naveln istället för det vanliga översidan.
Förstår du hur jag menar?
Jag har själv min piercing på det sättet, tänkte att ska man ha en piercing som så många andra har kan man ju lika gärna ändra lite åtminstone
För där har du ju inte något hål som behöver läkas ihop innan du kan ta ett nytt. Smart va
A-star skrev:Jag tycker det är dö fint med piercing i navlen och i ögonbrynet.Men tungan är jag så där till .......det måste göra dö ont att göra piercing på tungan och jobbigt att ha den där.Jag tänker på talet och när man ska äta och så :corn ?Jag kanske har fel...det är ju upp till var och en vad man vill ha på sin kropp.Jag kan erkänna att jag aldrig skulle våga pierca mig för jag hatar när det gör ont .
$noop skrev:Du behöver ju inte vänta med att sätta en ny piercing i naveln ifall du inte vill...Ha piercingen i nederdelen av naveln istället för det vanliga översidan.
Förstår du hur jag menar?
Jag har själv min piercing på det sättet, tänkte att ska man ha en piercing som så många andra har kan man ju lika gärna ändra lite åtminstone
För där har du ju inte något hål som behöver läkas ihop innan du kan ta ett nytt. Smart va
A-star skrev:Jag tycker det är dö fint med piercing i navlen och i ögonbrynet.Men tungan är jag så där till .......det måste göra dö ont att göra piercing på tungan och jobbigt att ha den där.Jag tänker på talet och när man ska äta och så :corn ?Jag kanske har fel...det är ju upp till var och en vad man vill ha på sin kropp.Jag kan erkänna att jag aldrig skulle våga pierca mig för jag hatar när det gör ont .
mia83 skrev:Även om man sköter allt helt perfekt med piercingen så kommer den ändå att tillslut stötas bort. Detta pga av att du gör ett hål genom ett hudveck och inte genom hela huden, som t.ex. örsnibben... smycket växer därför utåt vare sig man vill eller inte. Så förr eller senare är man tvungen att ta ut den. Man kan förbygga lite genom att ha en stav som har rätt längd, dvs inte sticker ut för mycket. Har själv den minsta storleken nu (6mm...) så det är la snart dags att ta ut den för mig också....Försöker skjuta upp det så länge som möjligt... Men har dock kvar den i tungan i väntan på en ny piercing i naveln...
KaliZ skrev:!!! Fattar inte att folk piercar sig frivilligt...visst är det attraktivt med en ppiercing i naveln på en tjej, men det måste göra fruktansvärt ont!
Jag lyckades pierca brorsan med en huggkrok i en gång när jag var mindre... H-VETE vad stryk jag fick sedan...
...så piercing gör ont både på den som piercar sig och omgivningen
/KaliZ
Kakan skrev:Men piercing gör inte ont de är bara en myt det gör inte mer ont än att ta vanliga hål i örat anser jag då........eller så är det bara jag som har hög smärt tröskel
KaliZ skrev:!!! Fattar inte att folk piercar sig frivilligt...visst är det attraktivt med en ppiercing i naveln på en tjej, men det måste göra fruktansvärt ont!
Jag lyckades pierca brorsan med en huggkrok i en gång när jag var mindre... H-VETE vad stryk jag fick sedan...
...så piercing gör ont både på den som piercar sig och omgivningen
/KaliZ
Lilla_Tingeling skrev:Hur länge har du haft din piercing i naveln?
Håller med dig om att man skjuter upp det så länge som möjligt med att plocka bort smycket...
// Lena
KaliZ skrev:Provade precis att trycka nageln hårt i örat (för att simulera en piercing) #&/%@£¤#"! va ont det gjorde! ...jaja det är väl jag som är känslig antar jag...
/KaliZ
Edit: Har fortfarnade ont
mia83 skrev:ojoj... lite mer än tre år tror jag... Men jag har ju fått byta till mindre längd hela tiden...Vill inte bli av med den, ser ju så tomt ut utan den...Tycker att det ser hel skumt utan den nu när man är van vid att man har något där..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|