TomK
hela världen är min rejsingbana
Se ovan, nu skulle få några filter med också. Bra pris.Grattis!! Bild?
Se ovan, nu skulle få några filter med också. Bra pris.Grattis!! Bild?
Busken förresten!
Jag kom på nu att det hårdaste träslaget vi har i Sverige är Syrén.
Den har ofta en vacker, lilatonad ådring inuti. Borde inte vara omöjligt att hitta en lagom bit av det.
Finns det tillräckligt grova bitar? Ingen av mina syréner räcker till mer än en visselpipa på sin höjdBusken förresten!
Jag kom på nu att det hårdaste träslaget vi har i Sverige är Syrén.
Den har ofta en vacker, lilatonad ådring inuti. Borde inte vara omöjligt att hitta en lagom bit av det.
Finns det tillräckligt grova bitar? Ingen av mina syréner räcker till mer än en visselpipa på sin höjd
Attans... Torkade du med värmefläkt eller bara i källartemperatur?Buskagen måste ju gallras såklart!
Jag har haft ett syrénstycke på tork i källaren, det var grovt som en överarm. Tyvärr torkade det för fort så det sprack.
Attans... Torkade du med värmefläkt eller bara i källartemperatur?
Snart dags för större pipställ?View attachment 431468
Ropade hem den här på Ebay alldeles nyss, 300 kr ink frakt kändes överkomligt för en mint condition estate Rossi (dottermärke till Savinelli)
Snart dags för större pipställ?
Leverans med posten idag. Doftar fantastiskt!
View attachment 431543
Snygg pipa!
Såhär blev det med mitt lilla projekt Inte så himla illa pinkat för en första prototyp om jag får säga det själv Finns såklart en hel del förbättringspunkter, men jag har å andra sidan lärt mig mycket bara av detta första försök! Nu ska jag gå ut och se om den röker ordentligt eller inte
View attachment 431561View attachment 431562View attachment 431563View attachment 431564
Såhär blev det med mitt lilla projekt Inte så himla illa pinkat för en första prototyp om jag får säga det själv Finns såklart en hel del förbättringspunkter, men jag har å andra sidan lärt mig mycket bara av detta första försök! Nu ska jag gå ut och se om den röker ordentligt eller inte
View attachment 431564
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |