bollen
weeeeee, det var kul!
Nesse skrev:Jag är också farkostare (T98)
Har en reparationshandbok till DR Big om du vill låna
Tackar för erbjudandet, men jag har faktiskt redan fått tag på en
Du är helt klar med plugg eller?
Nesse skrev:Jag är också farkostare (T98)
Har en reparationshandbok till DR Big om du vill låna
Ace Niki skrev:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Micke_Lindstrom
Jag pluggar till civilingenjör i farkostteknik på KTH, tredje året.
--------------------------------------------------------------------------------
Vi har en tjej som gör exjobb hos oss nu, Magdalena, hon går också farkostteknik på KTH. Vet ni vem hon är, Micke och bollen? Hon tänker ta mc-kort nästa säsong säger hon Men hon vill inte köpa min hoj !! Hon vill ha en cross el dyl säger hon Dagens ungdom....*suck*
bollen skrev:Tackar för erbjudandet, men jag har faktiskt redan fått tag på en
Du är helt klar med plugg eller?
Backdraft skrev:Alldeles riktigt! Känns skönt att vara försökskanin så man får byta bostad riktigt ofta. Att lärarna dessutom är måttligt kunniga inom de ämnen vi läser gör ju bara det hela ännu trevligare.
friction skrev:hehe... låter som htu i ett nötskal...
Mcbrud skrev:Går andra året på restauranglinjen på Burgården i gbg. men nu i fem veckor framöver ska jag jobba på en liten restaurang och göra min praktik. Bästa val jag någonsin gjort att välja dit...
Acrid skrev:I agree.
Går en utb. som funnits sen 88 lr 89 vilket år det nu var...Dock har den byt skal ngra gnger men iaf...Första året var kaos o inkompetensen var skrattretande.
Andra året, andra lärare, different courses - >
maverick_750rr skrev:Undrar du varför någon inte tycker om dig är du ju direkt dum i huvet. HAR du ens vänner? De är väl sådana perfekta as likt dig själv....
Du borde känna till den fysiska smärta många här har i beredskap åt dig.
750RR
Silwer skrev:ja för fasen, jag pluggar lite lätt i 1000% takt till Kung. Före detta jobbade jag 10 år som Amerikansk president men kände att jag skulle vilj uppnå nåt mer.
Ser ni en skitfin Ferrari stå parkerad så är den min, folk är där o gungar på den ofta och får utlösning, en gång var det ett jack i sätet när jag kom tillbaka.
Men jag är världsbäst på att uthärda fysisk smärta och det tänkte jag använda i beredskap på dem.
Biifer skrev:Går fösta året på Teknik programmet! Tycker det är SKIT svårt! Vi har samma matte som naturbarne men vi läser den fortare... (4veckor mindre tid på oss) Sen har vi ju den där jävla fysiken!!! Kan komma med ett tal imorn så får vi se vem som löser det först! Eller ska man skapa en "Hitta svaret" tråd?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|