<<Pluggisar på SH>>

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
kajlyl skrev:

men jag går i svergies "smartaste"klass
Är det inte förnedrande att gå i "Sveriges smartaste klass" och ändå inte kunna stava till sitt hemland? S-V-E-R-I-G-E. Det är inte svårt.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Inte alls.. stavning ohh intelligens hör inte ihop!

braa frsöta och sitsa bksveotan är rtät så kan man lsäa uatn porlbem!! :kocko

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Här måste jag försvara Kanylen lite.
han har en sån där svart bärbar grej som man kan ha i knäet eller var som helst och knapparna på en sån är helt omöjlig att pricka rätt på om man är någorlunda snabb i fingrarna.
Jag har testat och skriva kan jag men det är svårt att hålla sig rätt på den han har så han stavar så eftersom är är så bra på att skriva :D

750RR

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
ER6n
Går fortfarande på gymansiet :(
Går om ett år efter eget beslut ville inte komma ut och inte behörighet till högskolan.
Missade Matte C, Kemi A Och allämt dåliga betyg i de andra ämnena..

Men nu är det löst :D
har det som krävs och lite till (skryter)

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
maverick_750rr skrev:
Här måste jag försvara Kanylen lite.
han har en sån där svart bärbar grej som man kan ha i knäet eller var som helst och knapparna på en sån är helt omöjlig att pricka rätt på om man är någorlunda snabb i fingrarna.
Jag har testat och skriva kan jag men det är svårt att hålla sig rätt på den han har så han stavar så eftersom är är så bra på att skriva :D

750RR
:fakta :bow

iommi

sakta men säkert!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR750 -85, Yamaha sr400 -83
pluggar till civilingenjör(elektro) på mdh här i västerås.
är inne på mitt 4:e år och läser just nu med 200% studietakt..
känner mig lite :p

HanneZ

Guest
Läser Systempprogrammering på högskolan i skövde, 2:a året!

/ Hannes

bollen

weeeeee, det var kul!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Wr 250F -04 med massa godis =) och en affe
Micke_Lindstrom skrev:
Jag pluggar till civilingenjör i farkostteknik på KTH, tredje året.

Det gör ju jag med, fast jag går andra året nu. Hur känner man igen dig på skolan då? Det är jag som har envisats med att åka en blåvit Dr 750 in till skolan varje dag. Fast nu är det slut på det, nånting har börjat rassla i motorn, antagligen kamkedjan, så nu blir det till att riva... Suck

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Micke_Lindstrom
--------------------------------------------------------------------------------
bollen skrev:
Det gör ju jag med, fast jag går andra året nu.

Vi har en tjej som gör exjobb hos oss nu, Magdalena, hon går också farkostteknik på KTH. Vet ni vem hon är, Micke och bollen? Hon tänker ta mc-kort nästa säsong säger hon :tummenupp Men hon vill inte köpa min hoj :mad: !! Hon vill ha en cross el dyl säger hon :5sure Dagens ungdom....*suck*

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Gnällspik skrev:
Två gånger har jag slagit på larmet när jag lämnat den där, och båda gångerna har det rapporterat att det utlösts när jag kommer tillbaka. Endera stöter folk till den när de går förbi, vilket är osannolikt då jag pular in den i ett hörn, eller så är det ohängda snorvalpar som skall provsitta den framme.

Ena gången när jag kom tillbaka var det dessutom ett jack i sadeln. Jag undrar faan vad folk håller på med när jag vänder ryggen till.
>:[

Men fyf*n vad arg man blir på såntdär! :kulspruta Jä**a idioter. Fast: vet inte vad du har för typ av larm men mitt Spyball har en tendens att självutlösa när det är riktigt kallt (<+5 grader)...

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Bara två som pluggat/pluggar i Skövde?

1 år på CTH Elektro, ingen motivation, hoppade av och lärde mig hur man dödar ryssar istället.
Efter lumpen: Data och Elektronikprogrammet på Högskolan i Skövde, mycket fest, lek och studier.
Engagerad i Sexmästeriet, betalade inte en spänn för att festa under mina två sista år, perfekt!
Hojintresset har jag väl haft hela tiden men har inte haft råd att ta kortet eller äga en hoj. Men nu har jag!

//Anders.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Verkar inte vara många som läser på Mitthögskolan här. Pendlar mellan Östersund och Sundsvall själv. Ska precis ner till Sundsvall en vecka för nån växtfysiologilab. Det här blir första gången jag lämnar hojen hemma och tar tåget. Min termometer visar noll grader ute här just nu och snön kan ju komma igen när som helst.

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kommer snart
friction skrev:
är du en av dom där DM´arna?
som började i thn förra året å sen blev överfösta till u-a lite beroende på vilken inriktning?

Alldeles riktigt! Känns skönt att vara försökskanin så man får byta bostad riktigt ofta. Att lärarna dessutom är måttligt kunniga inom de ämnen vi läser gör ju bara det hela ännu trevligare. :rock

Nesse

Medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
YZ426 Flat track, XS650 Flat track, FJR1300, HD shovelhead mm
bollen skrev:
Det gör ju jag med, fast jag går andra året nu. Hur känner man igen dig på skolan då? Det är jag som har envisats med att åka en blåvit Dr 750 in till skolan varje dag. Fast nu är det slut på det, nånting har börjat rassla i motorn, antagligen kamkedjan, så nu blir det till att riva... Suck

Jag är också farkostare (T98)

Har en reparationshandbok till DR Big om du vill låna

Nesse

Medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
YZ426 Flat track, XS650 Flat track, FJR1300, HD shovelhead mm
Ace Niki skrev:
quote:
Originally posted by Micke_Lindstrom

Vi har en tjej som gör exjobb hos oss nu, Magdalena, hon går också farkostteknik på KTH. Vet ni vem hon är, Micke och bollen? Hon tänker ta mc-kort nästa säsong säger hon :tummenupp Men hon vill inte köpa min hoj :mad: !! Hon vill ha en cross el dyl säger hon :5sure Dagens ungdom....*suck*

japp henne känner jag.
kalla henne myggan det gillar hon (inte)

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Läser en termin på Komvux pga sjukdom i gymnasiet.

Vill bli modedesigner, läsa Modedesign i Sthlm eller Borås, 3årig högskoleutbildning.

Till i vår har jag sökt Modeskiss/modeteckning i Borås, 1dag/vecka, 1 termin som grundutbildning.

Samtidigt tänkte jag jobba eller läsa en yrkesförarutbildning på 14 veckor för att ta truckförarlicens, ADR och C+E-körkort om jag kommer in.

Sen blir det ytterligare en grundutbildning i Mönsterkonstruktion och Sömnad, heltid på höstterminen för att ha behörighet till Modedesign-utbildningen.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Läser till Matte/pyttelite svenska/helst textilslöjdslärare på Lärarhögskolan i tokholm, men har tröttnat nåt kopiöst, så nu väntar jag bara till sommaren så jag kan börja jobba.
:cool:

/FW

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM