sgtpepper
Delivering excellence since 1974
Är det inte förnedrande att gå i "Sveriges smartaste klass" och ändå inte kunna stava till sitt hemland? S-V-E-R-I-G-E. Det är inte svårt.kajlyl skrev:
men jag går i svergies "smartaste"klass
Är det inte förnedrande att gå i "Sveriges smartaste klass" och ändå inte kunna stava till sitt hemland? S-V-E-R-I-G-E. Det är inte svårt.kajlyl skrev:
men jag går i svergies "smartaste"klass
maverick_750rr skrev:Här måste jag försvara Kanylen lite.
han har en sån där svart bärbar grej som man kan ha i knäet eller var som helst och knapparna på en sån är helt omöjlig att pricka rätt på om man är någorlunda snabb i fingrarna.
Jag har testat och skriva kan jag men det är svårt att hålla sig rätt på den han har så han stavar så eftersom är är så bra på att skriva
750RR
Micke_Lindstrom skrev:Jag pluggar till civilingenjör i farkostteknik på KTH, tredje året.
bollen skrev:Det gör ju jag med, fast jag går andra året nu.
Gnällspik skrev:Två gånger har jag slagit på larmet när jag lämnat den där, och båda gångerna har det rapporterat att det utlösts när jag kommer tillbaka. Endera stöter folk till den när de går förbi, vilket är osannolikt då jag pular in den i ett hörn, eller så är det ohängda snorvalpar som skall provsitta den framme.
Ena gången när jag kom tillbaka var det dessutom ett jack i sadeln. Jag undrar faan vad folk håller på med när jag vänder ryggen till.
>:[
gladh skrev:Systemvetare (karlstad) 120p (ok, tog inte riktigt alla, men jäklar vad det festades)
friction skrev:är du en av dom där DM´arna?
som började i thn förra året å sen blev överfösta till u-a lite beroende på vilken inriktning?
bollen skrev:Det gör ju jag med, fast jag går andra året nu. Hur känner man igen dig på skolan då? Det är jag som har envisats med att åka en blåvit Dr 750 in till skolan varje dag. Fast nu är det slut på det, nånting har börjat rassla i motorn, antagligen kamkedjan, så nu blir det till att riva... Suck
Ace Niki skrev:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Micke_Lindstrom
Jag pluggar till civilingenjör i farkostteknik på KTH, tredje året.
--------------------------------------------------------------------------------
Vi har en tjej som gör exjobb hos oss nu, Magdalena, hon går också farkostteknik på KTH. Vet ni vem hon är, Micke och bollen? Hon tänker ta mc-kort nästa säsong säger hon Men hon vill inte köpa min hoj !! Hon vill ha en cross el dyl säger hon Dagens ungdom....*suck*
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|