Mingves
Guest
Elektroingenjör/Kandidatexamen med inriktning mot informationssystem HTU
gladh skrev:
Kan nån tipsa om ytterligare en utbildning man borde gå![]()
gladh
Mingves skrev:Elektroingenjör/Kandidatexamen med inriktning mot informationssystem HTU
Blackninja skrev:Nja, gixxer_karl, men han är inte här så ofta.
Det blev ett spidi-ställ, Arai haga replica, smx.gore tex stövlar, dainese ryggskydd, plus ett par race-handskar, allt som nytt för 8 kkr, helnöjd.
Vad läser du?
hållundan skrev:Ofan 8 tusen för allt det?! Låt som riktigt bra pris ju!!! Var köpte du det månntro?
Jag läser Utvecklingsingenjörsprogrammet.... första året... så jag är en jäkla rookie, men ändå =)
Blackninja skrev:kompispris så det slog om det, jäkligt nöjd.![]()
Jävla Rookie, ska fan spöa dig...Haha, nedå, alla har la vatt nya. Tycker du det e kul då?
Blip skrev:Det där var väl en rätt grym generalisering ändå, det finns (hoppas jag) pedagogiska lärare med som inte saknar förståelse eller respekt för sina elever.
TomK skrev:Prova nåt inom SLU. Det finns mycket intressant att pyssla med där. Vi utvecklar gräs som bara blir exakt 2cm högt (perfekt för hemma-greenen), testar natriumbombers inverkan på de marina biotoperna i den stora dammen (och Fyrisån), försök görs även på snöskator och deras beteende efter att blivit matade med bröd dränkt i olika sorters sprit.
Azzurro skrev:studerer Business Administration ved Universita Bocconi her i Milano, 2. året......
Daytona Peter skrev:Pluggar till civilingenjör på Kungliga Tekniska Högskolan (KTH) i sthlm.![]()
![]()
180p Farkostteknik![]()
2:a året
Doktor i toxikologi, det var inte illaAce Niki skrev:Annars började jag min studiekarriär med att konstant försöka rymma från både kyrkans barntimmar och Mulleskolan...och sen skolka från högstadiet och försöka hoppa av gymnasiet...
![]()
Kom till slut fram till att livslångt lärande ändå var min grej trots allt, så nu är jag Fil.mag. i nutrition och snart färdig doktor i toxikologi (Karolinska Inst.). På kuppen har jag blivit en hejare på molekylärbiologi. Jag gör det allra minst för pengarnas skull - forskare blir aldrig rika. Jag gör det för att få intressanta jobb.
Våran granne sa att i den skolan får bara ungar med fina efternamn gå. Kan det stämma tro?Lurvas skrev:Går Natur/natur första året på Enskilda Gymnasiet i Sthlm.
Min klass kan nästan mäta sig med kajlyl's (snitt 290).
så går ryktet om min skola också... stämmer troligen lika bra i båda fallen... vårt vanligaste efternamn i klassen är nilsson och alla är vanliga "svensson-ungar"Bikerbitch skrev:Våran granne sa att i den skolan får bara ungar med fina efternamn gå. Kan det stämma tro?
![]()
kajlyl skrev:njaa... har väl inte kommigt så lång än, 2:an i gymasiet.
men jag går i svergies "smartaste"klass, tror vi har 310 i snitt,och 300 lägsta av 320 max.. Natur i stan har 160 lägsta![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |