Mingves
Guest
Elektroingenjör/Kandidatexamen med inriktning mot informationssystem HTU
gladh skrev:
Kan nån tipsa om ytterligare en utbildning man borde gå
gladh
Mingves skrev:Elektroingenjör/Kandidatexamen med inriktning mot informationssystem HTU
Blackninja skrev:Nja, gixxer_karl, men han är inte här så ofta.
Det blev ett spidi-ställ, Arai haga replica, smx.gore tex stövlar, dainese ryggskydd, plus ett par race-handskar, allt som nytt för 8 kkr, helnöjd.
Vad läser du?
hållundan skrev:Ofan 8 tusen för allt det?! Låt som riktigt bra pris ju!!! Var köpte du det månntro?
Jag läser Utvecklingsingenjörsprogrammet.... första året... så jag är en jäkla rookie, men ändå =)
Blackninja skrev:kompispris så det slog om det, jäkligt nöjd.
Jävla Rookie, ska fan spöa dig...Haha, nedå, alla har la vatt nya. Tycker du det e kul då?
Blip skrev:Det där var väl en rätt grym generalisering ändå, det finns (hoppas jag) pedagogiska lärare med som inte saknar förståelse eller respekt för sina elever.
TomK skrev:Prova nåt inom SLU. Det finns mycket intressant att pyssla med där. Vi utvecklar gräs som bara blir exakt 2cm högt (perfekt för hemma-greenen), testar natriumbombers inverkan på de marina biotoperna i den stora dammen (och Fyrisån), försök görs även på snöskator och deras beteende efter att blivit matade med bröd dränkt i olika sorters sprit.
Azzurro skrev:studerer Business Administration ved Universita Bocconi her i Milano, 2. året......
Daytona Peter skrev:Pluggar till civilingenjör på Kungliga Tekniska Högskolan (KTH) i sthlm.
180p Farkostteknik
2:a året
Doktor i toxikologi, det var inte illaAce Niki skrev:Annars började jag min studiekarriär med att konstant försöka rymma från både kyrkans barntimmar och Mulleskolan... och sen skolka från högstadiet och försöka hoppa av gymnasiet... Kom till slut fram till att livslångt lärande ändå var min grej trots allt, så nu är jag Fil.mag. i nutrition och snart färdig doktor i toxikologi (Karolinska Inst.). På kuppen har jag blivit en hejare på molekylärbiologi. Jag gör det allra minst för pengarnas skull - forskare blir aldrig rika. Jag gör det för att få intressanta jobb.
Våran granne sa att i den skolan får bara ungar med fina efternamn gå. Kan det stämma tro?Lurvas skrev:Går Natur/natur första året på Enskilda Gymnasiet i Sthlm.
Min klass kan nästan mäta sig med kajlyl's (snitt 290).
så går ryktet om min skola också... stämmer troligen lika bra i båda fallen... vårt vanligaste efternamn i klassen är nilsson och alla är vanliga "svensson-ungar"Bikerbitch skrev:Våran granne sa att i den skolan får bara ungar med fina efternamn gå. Kan det stämma tro?
kajlyl skrev:njaa... har väl inte kommigt så lång än, 2:an i gymasiet.
men jag går i svergies "smartaste"klass, tror vi har 310 i snitt,och 300 lägsta av 320 max.. Natur i stan har 160 lägsta
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|