Jag kanske är med, ifall vi inte blir för många som förut.
Jag har inte tålamod till långa partier så jag vill ha en turnering med max 10-12 st inte 20 som förra... alla sitter bara o fegar..
Klart du ska vara med, du är alltid välkommen! Sist gick det väl ganska bra också har jag för mig?
F.ö håller jag med dig om hastigheten då jag själv är fan av turboturneringar men vi är nog i minoritet här så det är bara att rätta in oss i ledet och seeeegspela.
På en hand är det lika stor chans att jag vinner som att Phil Helmuth skulle göra det... På ett par hundra händer lär han äta mig som snacks till ölen.
Jag tror det är stor risk att du tar honom så som han spelar. Personligen tycker jag han verkar sjukt overrated i pokervärlden. Han snackar ju mest skit och mongospelar något kopiöst..
En spelare jag verkligen har fastnat för är unabomber - Phil Laak. Så jävla skön snubbe, jag kan sitta o garva hur mycket som helst när jag ser honom spela. Sen gillar jag hans spelstil också. Spelar solitt men varierar sig med ett och annat crazymove då o då.
Den veckan i poker after dark när han är med rekommenderas varmt. Lätt bästa 6 episoderna av det programmet. Borde gå att tanka på någon välkänd plats..
...Men skulle det skita sig rejält så får jag väl sitta på förlossningen med laptopen
Thats my boy!
-THOORD!!! Vår lilla bäbis kommer nu! KOM HIIIT!
-TYST! Jag har precis ställt preflop med QQ och är lowstacked!!