..men jag menar att jag kanske inte dyker upp om jag märker att det är 20+ registerade redan. Eller så kanske jag gör det.
Klart du gör. Grupptryck är en naturkraft!
..men jag menar att jag kanske inte dyker upp om jag märker att det är 20+ registerade redan. Eller så kanske jag gör det.
Klart du gör. Grupptryck är en naturkraft!
Absolut.
Har ett stadigt gäng som brukar köra en större (15-25pers) turnering ungefär en gång i månaden. Sen blir det något sporadiskt homegame då och då också. Kan vara lite olika struktur men oftast blir det nolimit holdem med 2-300kr inköp och en eller två rebuys.
Har bara kört en liveturnering och det var ett år sen så det börjar bli dags igen. Tycker bättre om live än nätpoker trots min ringa erfarenhet, fast det kan ju iofs bero på att jag ligger kraftigt på plussidan när det gäller live vilket jag däremot inte gör på nätet
Ofan, själv ligger jag minus på båda.
Håller på att jobbar tillbaka minuset på nätpoker. Nu plussar jag även om jag tycker det tar forever att komma på rätt sida om nollan igen.
Håller absolut med dig om att live är roligare. Tyvärr brukar det vara lite meck med att få ihop något så oftast blir det ju på nätet. Är du i krokarna nångång så hör du bara av dig så kan du lira med oss.
- Dark_Messenger
- Korvgubbe
- oscar
- Dunderhonung
- (Oddjob)
- tHOORd
- Majkie
-
-
På nätet har jag slutat räkna
Det var riktigt länge sen jag körde nån nätpoker öht för min förbannade uppkoppling har en tendens att koppla ner titt som tätt. Kan ju iofs använda det som ursäkt om jag torskar. Lyckas jag få ordning på det så är det inte omöjligt att jag dyker upp den 5:e. Annars tänkte jag nog åka in till cosmopol och spela rookieturnering (500+100 inköp) på onsdag kväll.
Bra o bra, åkte ut näst sist... Bättre än sist då jag åkte ut sist, men inte bra för det
Någon mer än jag som inte kan logga in på SvS? Försökt både via win & webb klienten....
inte bra? åkte ut näst sist =2:a plats, åkte ut sist =1:a plats
Vadå åker man ut om man vinner?inte bra? åkte ut näst sist =2:a plats, åkte ut sist =1:a plats
Vadå åker man ut om man vinner?
Jag vill ha en enkel men ändå relativt korrekt metod att balansera men enkelhet prioriteras framför exakthet.
Bara flytta spelare mellan bord.
Efter en timme är det paus då kollar man av hur många som fortfarande är kvar och slår ihop borden.
Jag tänkte mer försöka flytta spelare när något bord är två mindre än det med flest kvar...
Du menar att du vill flytta spelare hela tiden under turneringens gång?
Så har jag aldrig varit med om att man gör, varken på homegames eller kortklubbar. Omfördelning sker alltid i paus.
Självfallet kan man göra det i en paus men det viktiga är just att de som snabbt eliminerat flera spelare vid sitt bord inte ska behöva vänta i flera timmar på att alla andra bord skall spelas klar innan det görs någon omfördelning.
Skaffa seriösare pokerpolare.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |