Jag träffade färgstege(väntar fortfarande på royal) när jag spelade upp mina sista cent på någon annan sajt. Självklart spelade jag bara mot stora mörken som var den enda som synade och han la sig efter min första bet som jag gjorde på turn.. Jag vann 52 cent eller något sånt..
Hade hellre fått den handen när jag spelade om åtminstone dollar...
Enda anledningen till att jag gick med där var för att jag fick ett bra sign-up erbjudande i våras då jag tänkte fördriva tiden med att nätpokra bort lite småpengar. De hade 100% sign-up-bonus plus 50$ från den refererande sajten så jag fick 250$ för mina 100 insatta dollar... De 50$ första dollarna kom efter 48 timmar och resterande 100 hade jag fått om jag spelat mer aktivt och framförallt mer kontantbord...
För er som spelar för lite större pengar blir kanske sådant oväsentligt och rör bara växelpengar... Själv ville jag bara spela lite snabba SnG's medan lillknodden sov lunch i vagnen utanför...
Det är en ok sajt i mina ögon. Mestadels europeer(britter, tyskar, holländare och fransmän) och några amerikaner. Ganska få svenskar.
De kör regelbundna 10.000$ garantiturneringar som bara kostar några dollar inköp och det är folk där de tider jag spelat...(spelar inga nätter dock)