Detta är absolut den bästa idén sen färdigskivat bröd. Jag är på vare sig det rör sig om 1 kr inköp eller 1000 kr. Den kan bli riktigt kul. Styrs en gemensam site då, hur är det tänkt. Vardag kvällstid låter bra=)
Btw. Många som sitter framför datorn på jobbet och har lika mycket tid över som mig?
Lillgrabben är på inskolning på dagis... Nästa vecka börjar jobbet igen.
Sist vet jag att det gurglades en del om att arrangören hade ett ekonomiskt intresse i att få folk till en relativt ny sajt och att han själv skulle få referensbonus..
Därför är mitt förslag att vi helt enkelt lirar på den första sajt där någon "välkänd" härifrån kan ordna en privat turnering. Först till kvarn helt enkelt när det gäller ev. referensbonus. Sist dök det upp okända på turneringen eftersom inbjudan och instruktioner stod utskrivet i tråden... Därför kan jag ta på mig att skicka instruktioner till alla som vill vara med, bara de ser till att skriva upp sig på listan eller PM:a mig.
För att ingen ska tro att jag har något ekonomiskt intresse eller agerar för någon särskilld sajt överlåter jag till någon annan (först till kvarn) att "välja" sajt och registrera den privata turneringen.
Jag hjälper bara till att hålla i trådarna och sköta informationsspridning.
Så mitt PRELIMINÄRA förslag:
Vad: Inofficiell SH-turre
Inköp: 10-20$ så även vi nybörjare tycker att det är värt att vara med. INGA re-buys.
Var: Första sajt där vi kan arrangera en egen privat, lösenordsskyddad turre.
När: Efter 20.00, nästa onsdag eller torsdag är mitt förslag.
Alla på SH är välkommna. Anmäl er på intresselistan!
Jag kommer skicka PM med lösenord o.s.v. när allt är klart.
1. Korvgubbe
2. Dark_Messenger
3. tHOORd.
4.