Man kanske tom skulle prova 200kr?!
En förlust SKA svida. Så är det bara.
Så, next month igen boys n girls?
EDIT: Vill också passa på att säga att jag hade trevligt igår. Tror jag glömde att säga det. GG alla.
Inte mig emot. Skulle förmodligen bli lite tightare spel då. Tror också vi skulle få fler deltagare - åtminstone på sikt. Som det är nu så skiter nog freddola och de andra highrollersarna i att delta för det helt enkelt inte är värt att sitta x antal timmar för att spela om småpengar. Ok, SH-pokern är kul men även med 15-20 deltagare blir det bara småsmulor i vinstpengar. Min andraplats igår genererade 350kr tex.
Jag tror det skulle bli ungefär samma antal deltagare. Några skulle nog hoppa av medans andra skulle komma till. För min del så är enda anledningen till att jag spelar SH-pokern att det är just kul så jag ser det som ett billigt nöje att få ett par hundra för en 3:e-plats
Fast vi kanske skulle testa en 200-turre nån gång? Kanske varannan gång eller nåt sånt?
Jag tycker att vi testar 200.
200+20 är ju faktiskt inget att hetsa upp sig över. På pluskanten får vi säkert ett seriösare spel också. Jag kommer spela oavsett men jag tror ändå på en liten höjning av insatsen.
Kan ingen göra en poll så folk får tycka till? Typ -vad vill du ha för insats, och sen 100, 200, 300kr...osv...
Jag antar att SvS tar en tia på varje hundring i avgift. Värt att tänka på.
Är detta nätbaserade turneringar ni pratar om? Vad krävs i så fall för att deltaga? Första gången jag snubblade på den här tråden och orkar helt enkelt inte läsa igenom alla 50 sidor. Hur som helst spelar jag gärna lite kort till och från.
Vore ju trevligt att ställa till med en live-turnering här neråt också nån gång, men det är väl förstås inte tillåtet av farbror sheriffen.
Vi kör en månatlig turnering här på SH. Alla som är medlemmar på SH får vara med. Lösenord till turneringarna PM:as ut innan start för de som registrerat sig i tråden. Håll utkik i tråden bara.
Varför skulle det inte vara ok att köra en liveturre? Har ni inga kortklubbar i Örebro förresten?
EDIT: Du måste ha ett konto på Svenska Spel för att vara med. Ordna det bara så är du välkommen nästa gång.
Vet faktiskt inte hur det är med kortklubbar i stan. Hade fått för mig att polisen säger ifrån om man spelar om pengar utan tillstånd och sånt.
Hehe njea inte därför jag missat.Inte mig emot. Skulle förmodligen bli lite tightare spel då. Tror också vi skulle få fler deltagare - åtminstone på sikt. Som det är nu så skiter nog freddola och de andra highrollersarna i att delta för det helt enkelt inte är värt att sitta x antal timmar för att spela om småpengar. Ok, SH-pokern är kul men även med 15-20 deltagare blir det bara småsmulor i vinstpengar. Min andraplats igår genererade 350kr tex.
Någon mer än jag som har haft problem med Full Tilt?
Jag satte in lite deg som jag dubblade upp, men när jag ville ta ut den så sa de att jag hade angivit fel uppgifter till mitt kort. Hur kunde jag då sätte in med samma uppgifter?!
Jag skrev till deras support, men fick inget svar. Jag tänkte då göra ett nytt försök, men då kunde jag inte ens logga in med hänvisning till att jag hade fel login eller pw. Det hade jag inte. Jag klickade på knappen som gör att man får ett nytt pw, men när det kom 20 sekunder senare så funkade inte heller det. Jag har nu mailat deras olika supportavdelningar (cashier, password, support), och trots att jag får ett automatiserat meddelande om att deras "24/7"-support ska hjälpa mig snarast, så händer inte ett skit.
Jag kan inte logga in, och ingen från Full Tilt hör av sig.
Jag är i samma sits. Har lessnat så totalt på nätpoker att det kvittar om inköp är 20 kr eller 500 kr. Att prioritera poker ligger långt ner på listan för mig just nu.Hehe njea inte därför jag missat.
Har helt enkelt jag tröttnat ordentligt på poker efter ha spela i stort sett varje dag i 2 år.
Så nu gör jag andra saker o har helt enkelt missat alla turrar.
Men skall sätta mobilen på ringning innan nästa!
Kommer jag bara ihåg/har tid spelar jag även fall det är 20 kr inköp
Skulle dock tycka det var skitkul att köra en liveturnering
Jag är på! Finns det någon som har lämplig lokal? Det skulle visserligen gå att husera hos mig men då är det en bit att åka från Sthlm så jag gissar att intresset minskar rätt drastiskt.
Jag kan arrangera beroende på hur många vi blir. Måste ha lite framförhållning dock.
Har du tillgång till lokal i sthlm?
Vad krävs av lokalen? Behövs riktiga bord?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|