Polarens tjej..

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:tummenupp :tummenupp
tyvärr är det väldigt få av min generation som klarar det så jag förblir nog ogift :tungan

Det verkar vara en könsöverskridande egenskap. Så även jag lär nog framleva resten av mitt liv med fröken höger. Hon kan laga pitepalt!

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
Det verkar vara en könsöverskridande egenskap. Så även jag lär nog framleva resten av mitt liv med fröken höger. Hon kan laga pitepalt!

antingen det eller så får jag skaffa en tjej fort och skicka henne på kurs hos mormor som är 80 år, hon kan göra palt på gammeldags vis :)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
antingen det eller så får jag skaffa en tjej fort och skicka henne på kurs hos mormor som är 80 år, hon kan göra palt på gammeldags vis :)

Samma här. Mor hade lärt sig av mormor.
Båda är borta sedan många år och jag vandrar paltlös och vilsen kvar på jorden.
Du borde läsa "Pölsan" av Torgny Lindgren!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Det var ju i en fråga om killen hade svarat att han inte tyckte om henne särskilt mkt :rolleyes: Då vill han själv antagligen tillslut bort från förhållandet.

jo det är i och för sig sant! och hur han än gör det så lär han ju riskera något, vare sig han är rakt på och ärlig eller fufflar med att sära på dem:näsblod

DmS

En ständig ombörjare
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
VN800 & GPZ900R
... Så även jag lär nog framleva resten av mitt liv med fröken höger. Hon kan laga pitepalt!

"Fröken"? Här anar jag ett visst mått av kärlek till pitepalt om det frambringar sådana gränsöverskridande benämningar ;)

Nej, jag kan inte göra pitepalt... tror jag... har vare sig smakat eller provat, palt alltså... Eh... nu blev allt konstigt... borde nog sova i stället :tungan

/Danne

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Dunderhonung har en klar poäng, klart det inte e enbart den enes fel..

Man har ju sett en del missbildade förhållanden genom åren, jag minns spec ett där jag satt med "paret" framför mig och jag frågade honom (som var min vän sen småskolan) - Öh! ska vi inte dra ut till den nya kartbanan o burna lite hyrkart!?
Karln sken upp som en sol men duckade snabbt som om han var på väg o få en örfil.. sneglade med en hundvalps sorgsna uppsyn när den kissat på golvet mot sin tjej utan att säga ngt.

Hon bröla till med " varför glor du på mej??? Åk du om du vill men jag hakar inte! Varpå karln om o om igen sa " e det okej då? e det okej då?"...

ptjaa va säger man?

Själv undrar jag, hur svårt är det att vara sig själv helt fullt i ett förhållande?
För det måste vara enklast i längden eller? Att bara vara sig själv... :)

/J

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ähh, dumpa både polaren med bihang. En kompis som är så tråkig är inget att ha, du kan ju knappast tvinga honom att göra sig av med bryden.
Men jag fattar inte varför folk gör så? De skämmer ju ut sig själva genom att bli tofflar.
Jag och tjejen har alltid kompromissat, ringer en polare och vill umgås så åker jag dit eller så kommer han hit. Vill jag festa med polarna så gör jag det, hon likaså. Det behöver ju inte vara så svårt, och jag har kompisar hon inte gillar och vice versa men man behöver ju inte umgås med dem precis.

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Jag är likadan, tjejer som kan laga pitepalt vinner :kär

Jag hade brewd som kunde laga pitepalt. Men det sket sig efter nåt år. Lika bra det. Jag klarar inte av att äta dom där runda paltisarna. Huuh..
Minns med skräck när jag tryckte ner paltisar i halsen på middag hos hennes syster samtidigt som jag höll god min och var trevlig när jag bara vill hosta upp maten och fly till närmsta pizzeria. ;)

Nåja, jag känner igen det trådskaparen skriver om. Har en polare som tar på sig tofflorna när han kärar ner sig. Är han singel är det helt tvärtom. Då är det krogbesök och fyllor med rejäl magnitud som gäller.
Fast det är väl lite som Dreggel skriver...han är en av mina bästa polare så när det verkligen gäller ställer han upp. Hoppas jag, brudar gör konstiga saker med den manliga hjärnan.

Last edited:

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Så har de flesta av mina kompisar blivit.
Sjukt tråkigt när de hittar en tjej, som sedan tar upp all deras tid.
Tjejerna i sig är inte tråkiga, men tillsammans blir de sjukt tråkiga.
Killarna kan tex aldrig vara med på något om de ska vara med sina flickvänner. Föreslår man att de ska ta med flickvännen är det alltid "njae, hon tycker nog inte sånt är så kul" eller "njae, vi vill vara ensamma"
Alltid? Och eftersom jag då är en tjejkompis till killen är det många gånger tjejerna har synpunkter på ifall han umgås med mig. Och killen accepterar oftast hennes åsikt och slutar träffa mig.
Det är typ så man mister vänner...
så sant,tjejer är oftast inte intresserad av maskiner ,tyvärr min k****ing gillar mest trädgård inte fel det heller men men inte riktigt min grej så man får kooooooooooompromissa en hel del kan jag säga,antingen det eller vara singel,frågan för om det är så illa? men som pappa vill man ju ha familjelivet oxå så det är j*******gt svårt:huvet

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Jag har en kompis vart tjej kissar på honnom. Vi i gänget hatar henne över allt annat.

Vad göra?

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Köp Pampers till henne. :arsele
HAHA, ne det tror jag inte hon går med på.
Hon köpte därimot laxexlakan så hon ska kunna "släppa på" som hon säger :gnissla
Mår dåligt bara ja tänker på det.

Så nu har dom 2 sängar, såå vidrigt i de där rummet

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
haha ja man vill ju ha det man inte har och har man det så gnäller man aldrig blir det bra,för man tror att grannen har det bättre knappast de slåss nog om fjärren på lördag kväll de med. inte många som träffar sitt livs kärlek inom livet tror jag,men som jag brukar säga hellre ensam 100 år än ett dåligt förhållande.:pannkyss

Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Min äldre bror var ihop med en sån jävla dryg o puckad brud förra sommaren. Hon var en sån där dock-söt liten sak som såg såå oskyldig o gullig ut men var värsta bitchen!!
De var på besök i sthlm när Metallica hade konsert o (min bror älskar typ dem) så iom att jag bor precis brevid Stadion så frågade jag om de ville hänga på o lyssna lite. Tror ni han fick det??!
Nä, då började hon lacka o tjura o klaga hur trött hon var o inte orkade och bara ville tillbaka till hotellet! De (läs: hon) hade vart på stan hela jävla dagen o shoppat o min bror hade snällt hängt med. Så jag sa att då kan ju jag och min bror gå. Nä, det fick han inte heller, för då blev hon jättetjurig o sa att hon själv inte "hittade" till hotellet!!! Liksom dö kvinna!
Så min bror vågade inte hänga med sin egen syrra på konsert!! Aslöjligt! Hatar kvinnan! De följande 10 dagarna shoppade denna kvinna (för min brors pengar) massa masssa kläder o tvingade stackaren att hänga med i varenda jävla butik o pröjsa. Hon jobbade inte, utan plugade o levde helt o hållet på min bror.
Jag var i chock! Inte ens jag pallade hennes maniska shoppande, fick nog efter 3 tim, o jag e ändå en klädtokig donna! Så fort han inte gjorde som hon ville blev hon rasande o skällde på honom o sa att han var elak mot henne! Totalt jävla störd i huvudet va hon..
Nåja, fick veta att det tagit slut i sommras. Är nog det närmaste jag upplevt ren lycka!

Frontline

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Hoj
Ingen
Detta har man varit med om förr, varför blir de flesta polare så tråkiga när de träffar en brud

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC