Min äldre bror var ihop med en sån jävla dryg o puckad brud förra sommaren. Hon var en sån där dock-söt liten sak som såg såå oskyldig o gullig ut men var värsta bitchen!!
De var på besök i sthlm när Metallica hade konsert o (min bror älskar typ dem) så iom att jag bor precis brevid Stadion så frågade jag om de ville hänga på o lyssna lite. Tror ni han fick det??!
Nä, då började hon lacka o tjura o klaga hur trött hon var o inte orkade och bara ville tillbaka till hotellet! De (läs: hon) hade vart på stan hela jävla dagen o shoppat o min bror hade snällt hängt med. Så jag sa att då kan ju jag och min bror gå. Nä, det fick han inte heller, för då blev hon jättetjurig o sa att hon själv inte "hittade" till hotellet!!! Liksom dö kvinna!
Så min bror vågade inte hänga med sin egen syrra på konsert!! Aslöjligt! Hatar kvinnan! De följande 10 dagarna shoppade denna kvinna (för min brors pengar) massa masssa kläder o tvingade stackaren att hänga med i varenda jävla butik o pröjsa. Hon jobbade inte, utan plugade o levde helt o hållet på min bror.
Jag var i chock! Inte ens jag pallade hennes maniska shoppande, fick nog efter 3 tim, o jag e ändå en klädtokig donna! Så fort han inte gjorde som hon ville blev hon rasande o skällde på honom o sa att han var elak mot henne! Totalt jävla störd i huvudet va hon..
Nåja, fick veta att det tagit slut i sommras. Är nog det närmaste jag upplevt ren lycka!