VBK
Mas.
Forumets mest behärskade debattör......
Det är bevisligen mer än hälften av det här forumets medlemmar som inte kör sporthoj. Vad tror du Egmont skulle tycka om du jagar bort alla som inte kör sporthoj från forumet.....? Moderator som du är? Är DET verkligen rätt tänkt? Framförallt som om ingen av oss faktiskt har någonting emot sporthojar utan mer påpekar att det hyffsat lilla fåtal sporhojåkare som inte sköter sig förstör för alla andra sporthojförare.....
Äh. Jag lägger ner det här. Funkar ju inte ändå. "Det går int´att förklara för de som int´vill begrip´", som Ingemar Stenmark sa till ”Plex” Pettersson......
Jag tror hur som att det i slutänden kommer bli som roffe_s skrev ovan. Får man ingen bukt på det här på något annat sätt så kommer myndigheterna förr eller senare att ta till storsläggan. Och då får nog ALLA hojåkare lida för det...... Även dom sporthojåkare som faktisk kör bra och som respekterar andra trafikanter. Vill vi ha det så? Om Nej så är det nog dags att faktiskt börja samarbeta.
Bara så du vet, det var inte så Stenmark sa och det du vill ha fram var inte hans andemening heller.
jag säger som han egentligen sa "Hä löns int´ förklar´ för den som int´ begrip"
Last edited: