Jocke954 skrev:2153422De är bara att ge tillbaka med samma medicin
newstead skrev:2142649Har inte varit med om det men är det inte olagligt med den typen av registrering?
Ooops skrev:2142788Kort och gott. Vilka jävla svin det finns. Vad sägs om att förlänga deras fjuttiga utbildning på 2 år och göra den i alla fall lika lång som dagisfröknarnas utbildning är (3,5)? Och kanske lära grisarna lite manners när man ändå är igång? Ju tidigare man inser hur FUBAR världen vi lever i är, desstu bättre. Jag har slutat förvånas för länge sen
PS. kan tillägga en liten smårolig grej som hände i natt. Jag körde taxi extra ibland på helgerna. Stod och väntade på kunder. Hade lämnat gott om plats för folk som ville köra förbi samt att gatan inte är speciellt trafikerad efter midnatt. En vit volvo stannar upp jämte mig och vevar ner rutan och knackar på min. Jag tittar upp från senaste nummret av Bike för att se en gris. Vevar ner och säger: jaha?
-Hörrö du! (snackar rikssvenska, jävla 08 stanna i norrland tänker jag) Här kan du inte stå!
-Nähä? Var ska jag då stå om jag ska hämta kunder från denna porten *pekar*
-Du får köra runt tills kunderna kommer ner fattar du väl!
-Öhhhhhhhhhh..... *lång paus* Menar du att jag ska ligger och bränna upp och ner för denna väg och vända i allt från 2 till 7 minuter, vid varje port jag ska hämta kunder?
-Jag skiter i vad du gör, flytta på dig!
Varpå jag rynkar pannan, lägga spaken i DRIVE och trycker pedalen i botten så hela gatan fylls med svart dieselsot, inkl herr GRIS. Trodde han skulle komma efter men han fatta nog hur jävla korkad han var eller så fattade hans "partner" och lugna ner honom.
Va kan man säga? Jävla ägg! Och han får gå runt med pickadolla.. fyfan
Det finns massor av trevliga poliser.. synd att dom inte kan rensa ut packet bara!
Dregen skrev:2142647När jag skulle tanka tidigare idag så stannar polisen bredvid mig och ska ge mig böter för min miniskylt. Inga konstigheter med det, men efter att de har gett mig böter så säger poliserna åt mig att de ska fotografera mig. Anledningen de gav mig var att det har varit mycket mc-förare i Västerås som har varit ute och buskört och kört ifrån polisen. De fotograferade mig med hjälm, utan hjälm och tog kort på hojen. Någon som har varit med om nåt liknande?
Dregen skrev:2142647När jag skulle tanka tidigare idag så stannar polisen bredvid mig och ska ge mig böter för min miniskylt. Inga konstigheter med det, men efter att de har gett mig böter så säger poliserna åt mig att de ska fotografera mig. Anledningen de gav mig var att det har varit mycket mc-förare i Västerås som har varit ute och buskört och kört ifrån polisen. De fotograferade mig med hjälm, utan hjälm och tog kort på hojen. Någon som har varit med om nåt liknande?
Hårn1 skrev:2142676Nej dom får inte fotografera så!
Om du inte godkänt det förståss!
Teo skrev:2184460...och det var ett problem med biltullarna då de fotar oskylldiga människor.
Yoshi_gixxeRR skrev:2184470Dom kamrorna fotar väl "bara" nrplåten
.../Yoshi
Det är tanken, ja.Yoshi_gixxeRR skrev:2184470Dom kamrorna fotar väl "bara" nrplåten
.../Yoshi
newstead skrev:2142733Undrar om man kan sätta en sån där skyddsobjektsskylt på hojen
mr_rockster skrev:2184515Byt skinnställ och hjälm med en polare som också ser till att bli fotad. När ni sedan blir tagna så stämmer inte cykel och förare överrens och vips så går ni bägge fria från misstankar hela tiden
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|