Polisen kan...

237

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
BT 1100 Bulldog
steman skrev:
Ja, och du lär väl inte lära dig något innan du mot all förmodan träffar på en övertänd polis...

Jag hoppas jag får redigt med stryk av 6 poliser om jag kör som dom gjorde mitt i stan. Eller vänta polisen hinner inte döda mig för det har min farsa redan gjort då.

Drifter

Kungen av bilköer
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
Yamaha XSR900 & Suzuki Burgman 400
Erol skrev:
Det var nog fan det dummaste jag läst på SH!

Hur i helvete kan man göra tummen upp till någons död :3freak

Erol. Ingen har önskat livet ur mannen. Troligtvis inte ens poliserna som utförde transporten. Gå tillbaka lite och kolla upp vad jag citerade och vad den personen i sin tur citerade och förklara när någon menade att någon borde dö..

Frågeställningen som jag uppfattade den var; pundare eller polis och jag tycker att polisen borde dra det längsta strået.

Om det var popcornen du retade upp dig på så hade jag faktiskt druckit ett par öl när jag skrev inlägget och satt och åt popcorn på riktigt :D

/C

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
cbr 954-02
steman skrev:
Ja, och du lär väl inte lära dig något innan du mot all förmodan träffar på en övertänd polis...

sen beror det väl¨på hur mogen man e med skulle jag tro!!!!men köra som dom gjorde så borde dom nog haft mer stryk än så...men det e bara va jag tycker....

Peter lots

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
hayabusa turbo 06
Drifter skrev:
Jag tror inte så många fler än Osmos mamma saknar honom, dessutom har han fått mer utrymme i media än vad en gammal pundare förtjänar så det blir :tummenupp med en :corn för mig..
Jag har följt fallet Osmo, och det var ett synnerligen fegt och brutalt överfall dom där snutarna gjorde, speciellt det där blekfeta svinet med hunden. Men du kanske spöar brudar med basebollträ, och tycker det är okay?

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Grejen med Osmo Vallo är att jag har bott tillsamans med en av hans släktingar. Och enligt henne så var han inte bara en "gammal pundare som ingen annan än hans mamma saknar".

MadManAxel

Badass offroader
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
B1 och en Jeep 5.9!!!
Victor skrev:
Grejen med Osmo Vallo är att jag har bott tillsamans med en av hans släktingar. Och enligt henne så var han inte bara en "gammal pundare som ingen annan än hans mamma saknar".

Men hur objektiva brukar släktingar vara? Bor du i Karlstad förresten? För här finns det ganska många med åsikter om Osmo Vallo-fallet...
Givetvis är det sorgligt varje gång en människa tvingas sätta livet till, men varför just det här fallet fått så stor uppmärksamhet kan jag inte förstå, för det har väl inte gått att bevisa att polisen använde övervåld?

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(

steman

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
YZF 1000R
sterner skrev:
sen beror det väl¨på hur mogen man e med skulle jag tro!!!!men köra som dom gjorde så borde dom nog haft mer stryk än så...men det e bara va jag tycker....

Ja, och det är ungefär där våra åsikter går isär.

Drifter

Kungen av bilköer
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
Peter lots skrev:
Jag har följt fallet Osmo, och det var ett synnerligen fegt och brutalt överfall dom där snutarna gjorde, speciellt det där blekfeta svinet med hunden. Men du kanske spöar brudar med basebollträ, och tycker det är okay?

Nu har jag raderat mitt inlägg för att jag har tröttnat på att folk inte orkar gå tillbaka och kolla vad det verkligen stod i inlägget jag citerade/svarade på.

Och nej, det stod inte; "Det var bra att Osmo dog" utan det stod nåt i stil med "Hellre att en gamma pundare dör än att en polis dör."

Och ja, jag hade tagit nån öl och kanske skulle uttryckte mig lite klumpigt, men jag står fortfarande för att jag inte förfasas lika mycket över att en gammal missbrukare dör som om en polis eller någon annan oskyldig människa dör.

Men nog tjatat om det inlägget nu, speciellt från Victors sida :7peta

/C

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Drifter skrev:
Nu har jag raderat mitt inlägg för att jag har tröttnat på att folk inte orkar gå tillbaka och kolla vad det verkligen stod i inlägget jag citerade/svarade på.

Och nej, det stod inte; "Det var bra att Osmo dog" utan det stod nåt i stil med "Hellre att en gamma pundare dör än att en polis dör."

Och ja, jag hade tagit nån öl och kanske skulle uttryckte mig lite klumpigt, men jag står fortfarande för att jag inte förfasas lika mycket över att en gammal missbrukare dör som om en polis eller någon annan oskyldig människa dör.
Men nog tjatat om det inlägget nu, speciellt från Victors sida :7peta

/C

Nu hade du väl ändå rent omänskligt oflyt när du tänkte. Tycker du inte det?

Drifter

Kungen av bilköer
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
Kevorkian skrev:
Nu hade du väl ändå rent omänskligt oflyt när du tänkte. Tycker du inte det?

Du får väl bussa giftormarna på Polisen i Januari om du inte gillar dem :hihi

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...