Polisen kan...

237

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
BT 1100 Bulldog
Mr_Mike skrev:
Ne jag tycker faktiskt inte det har gått förlång..... Såg du på filmen hur de körde eller när de höl på att sladda upp på trottoaren med folk på "tänk" om du eller någon du håller kärt hade gått på en promenad och det kommit 3st krimenella skitar och mejat ner er eller ditt barn. VAD???? hade du sagt då.??? Jag menar för fan rikera andras liv på ett sådant sätt, vem vet de kanske hade langat knark innan till små liv på skolar innan de åkte in på anstalt tycker du de är synd om dem då också att de får sitta på anstalt???? NEJ fy fan säger jag skicka hem de jävla asen direkt istället va fan ska de komma hit och bråka för. Samma sak som ett gäng svenskar åker till irak, bygger en skit stor svensk kyrka börjar spöa irakier och snor deras bilar, hojar, mobiler, jackor m.m säljer knark till deras barn Hmmm undrar om deras poliser hade varit snälla mot oss då KNAPAST.....

word :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
vi lever i en demokratisk rättstat

VADÅ?????

Menar du att de blir fel behandalde....?????

Jo oj vad det är synd om dem, de borde ju få saft och bullar när de varit så duktiga.

De land jag pratar om, ja de kanske skulle komma hitt lite av deras egna poliser som kan hålla rätt på dem,, Så sliper våra poliser få skit i ansiktet hela tiden tycker att poliserna gjorde ett utmärkt jobb.

Trött

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
R1
steman skrev:
Håller med fullt ut...

MEN!

Var går gränsen? 3 poliser PÅ en kille som ligger på mage är lite väl. Det där nackgreppet med underbent ena polisen gör...han ska bara vara glad att han inte bröt nacken på killen. För då hade vi haft en polis mindre i landet...

Hänt förr att poliser misshandlar sjuka människor i tron att det är ett fyllo dom har att göra med.
:tummenupp Sant, dessutom är det väl helt ok för en polis att misshandla fyllon? jamenar dom är ju jävligt kriminella :D

steman

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
YZF 1000R
Mr_Mike skrev:
VADÅ?????

Menar du att de blir fel behandalde....?????

Jo oj vad det är synd om dem, de borde ju få saft och bullar när de varit så duktiga.

De land jag pratar om, ja de kanske skulle komma hitt lite av deras egna poliser som kan hålla rätt på dem,, Så sliper våra poliser få skit i ansiktet hela tiden tycker att poliserna gjorde ett utmärkt jobb.

Skrev ju precis att jag inte tycker synd om dom.

Trött

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
R1
steman skrev:
Tog inte åt mig så värst eftersom det inte var mig du citerade först. Tycker bara att folk slänger ur sig för mkt om varandra på de flesta forum. Verkar som det är ok att vara tyken och oförskämd bara för att man sitter vid datorn.

Visst finns det kryp, snorungar, kriminella och annat pack. Men in med dom i en rättsal och få det prövat på ett korrekt sätt. Skulle själv inte vilja bli misshandlad när jag åker dit för fortköring.
Ps tyckte inte jag var oförskämd/ utan sa vad jag skulle ha sagt i vilken diskusion som helst, live! :D

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Sant, dessutom är det väl helt ok för en polis att misshandla fyllon? jamenar dom är ju jävligt kriminella

Ne men de kostar en jävla massa pengar för samhället.... Ocha jag tror inte de här 3 killarna va fyllon. Såg ju mer ut som björnligan uppkäftiga och i stort behov av uppmärksamhet, tycker ju de är så himal coola när de beter sig så här, kallar en polis och tjej för polis***** är det rätt med då eller du kanske kallar alla tjejer för hora med, Poliserna ska väl behandals med respekt om någon ska de, fatta vilket jobbde har eller!!!!!

steman

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
YZF 1000R
Mr_Mike skrev:
Ne men de kostar en jävla massa pengar för samhället.... Ocha jag tror inte de här 3 killarna va fyllon. Såg ju mer ut som björnligan uppkäftiga och i stort behov av uppmärksamhet, tycker ju de är så himal coola när de beter sig så här, kallar en polis och tjej för polis***** är det rätt med då eller du kanske kallar alla tjejer för hora med, Poliserna ska väl behandals med respekt om någon ska de, fatta vilket jobbde har eller!!!!!

Om du börjar läsa hela inläggen istället för väl utvalda delar ser du att jag inte tycker så värst olika jämfört med dig. Men det finns gränser för vad jag anser polisen ska göra och inte göra. Visst, dom saknar verktyg för det mesta. Ge dom vattenkanoner eller chockpistoler så slipper det gå så långt att de behöver sätta smalbenet över nacken på någon.

Vattenkanoner hade troligtvis inte funkat i det här exemplet utan något bättre i Göteborg vid kravallerna...för att förtydliga.

Trött

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
R1
steman skrev:
Om du börjar läsa hela inläggen istället för väl utvalda delar ser du att jag inte tycker så värst olika jämfört med dig. Men det finns gränser för vad jag anser polisen ska göra och inte göra. Visst, dom saknar verktyg för det mesta. Ge dom vattenkanoner eller chockpistoler så slipper det gå så långt att de behöver sätta smalbenet över nacken på någon.

Vattenkanoner hade troligtvis inte funkat i det här exemplet utan något bättre i Göteborg vid kravallerna...för att förtydliga.
Ok, vi är ungefär inne på samma linje, dvs använd våld när det behövs! :tummenupp

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Honda
Trött skrev:
Förmodligen, endast du, din självgoda lilla skit!, polisbrutalitet oavsett vad dom gjort! e inte okay, det e nämligen inte poliserna som dömer, utan en domstol i sverige,, tortyr klagar vi gärna på i banan republiker, men den finns på gatan i sverige :huvet Sen om du har blivit bestulen på en hoj eller nåt, vill du hämnas så finns det sätt du kan göra det själv! :kocko
Du lille fjant.Jag var ute med min dotter den dagen.sÅ JAG KAN LOVA DIG om något hade hänt henne.Hade polisen inte behövt göra något med dom.
Och NÄ min hoj har dom inte stulit heller.Om dom kört över någon i din familj(Vilket jag inte vill ska hända någon)Vad hade du själv gjort då.

Trött

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
R1
steman skrev:
Precis. Och framförallt inget övervåld eller maktmissbruk.
ungefär det jag försökt uttrycka hela tiden.,,, men det finns människor som aldrig blivit utsatta för nån form av hård behandling, och dessa sitter o kör en skinbanjo i takt med att folk blir misshandlade, det ogillar jag starkt, ps kan ta på mig ansvaret att slå lite på någon av dom som vill ha hårdare tag mot icke dömda=ni är ju inte heller dömda! :kocko
inte riktat mot dig stenman, råkar bara vara ditt svar här :)

ethno

Live fast, DrIvE fast
Gick med
24 Aug 2005
Hoj
KTM 660
Dom killarna måste väll också få ha lite roligt.

Nä, skojar bara. Köra skiten ur gamla bilar gör man på folkrace banor och läggdor. Skulle va intressant att se hur dom kom ut ur bilen. Såg lite svåröppnad ut. Skulle inte vilja byta med dom där killarna, skulle tro att dom inte körde något mer bil på ett tag.

pidda

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
Körde tidigare Ducati
Mr_Mike skrev:

Hahaha... ja då jävlar hade det blivit andra bullar. Det hade knappast varit någon som vågat kalla dom något dumt. Hit med ett gäng irakiska poliser som kan visa packen vart skåpet skall stå :tummenupp

irakpolice.jpg

steman

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
YZF 1000R
pidda skrev:
Hahaha... ja då jävlar hade det blivit andra bullar. Det hade knappast varit någon som vågat kalla dom något dumt. Hit med ett gäng irakiska poliser som kan visa packen vart skåpet skall stå :tummenupp

Låter ju som en idé...skulle nog inte dröja så länge innan dom skjuter skarpt på folk som wheelar.

Det verkar som du tänkt till...

pidda

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
Körde tidigare Ducati
steman skrev:
Låter ju som en idé...skulle nog inte dröja så länge innan dom skjuter skarpt på folk som wheelar.

Det verkar som du tänkt till...

Du Einstein, du wheelar väl bara på bana så varför skall dom då skjuta?
Håller du på och dingar dig ute i trafiken kan du gått få en liten kula i benet :tungan

steman

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
YZF 1000R
pidda skrev:
Du Einstein, du wheelar väl bara på bana så varför skall dom då skjuta?
Håller du på och dingar dig ute i trafiken kan du gått få en liten kula i benet :tungan

Sist jag kollade hade jag två stenar...

davvep

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
ingen hoj just nu!
skit bra av polisen att de får tag på de där svinen och griper dom, men även fast dom är svin och kör som idioter så har dom ingen rätt att behandla dom på det där viset vi ser i andra klippet.. tycker de går lite väl hårt till väga..
poliser är utbildade att klara sånna situationer.

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...