Polisen kan...

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Honda
Pejo skrev:
Jag tror "fan" ingenting. Tankeöverföring är inte riktigt min grej. Så antingen talar man ur skägget eller också så håller man tyst.[/QUOTE
Jo det är klart.MEN om du får gissa då?? :rolleyes:

-Freddy-

Guest
Dioxin skrev:
Släng allihop i en båt, packa båten med TNT och sätt eld på den mitt i havet...
Säger bara BOOOOOOM... jävla parasiter

:kulspruta

Ja då blir din tillvaro kanske bättre, hur ska du göra för att andra ska få en bättre tillvaro då?

Ska alla kanske slänga varran i havet och spränga bort varran så blir det bra.

MadManAxel

Badass offroader
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
B1 och en Jeep 5.9!!!
hbo69 skrev:
Säg det till Osmo Vallos mamma.

Hmm ja, henne är det ju synd om (dog för nån vecka sedan fö.) :rolleyes: Kom till Karlstad nångång och fråga folk vad de tyckte om Osmo Vallo :tummenupp
Polisen njöt säkert varje gång de var tvingade att hämta honom pga. nåt brott han var misstänkt för, vem vill inte träffa en paranoid, bortskämd, daltad med och våldsam pundare :va
Jag föredrar faktiskt att svin som han dör, än poliser som försöker göra sitt jobb, för det står ju bortom allt tvivel att han anföll. Sen att han hade en massa skit i blodet gjorde väl säkert sitt till också...

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
525 + pitpro 125cc
MadManAxel skrev:
Hmm ja, henne är det ju synd om (dog för nån vecka sedan fö.) :rolleyes: Kom till Karlstad nångång och fråga folk vad de tyckte om Osmo Vallo :tummenupp
Polisen njöt säkert varje gång de var tvingade att hämta honom pga. nåt brott han var misstänkt för, vem vill inte träffa en paranoid, bortskämd, daltad med och våldsam pundare :va
Jag föredrar faktiskt att svin som han dör, än poliser som försöker göra sitt jobb, för det står ju bortom allt tvivel att han anföll. Sen att han hade en massa skit i blodet gjorde väl säkert sitt till också...
Kan inte bestämma mig för denna :tummenupp eller denna :tummenner

:huvet

MadManAxel

Badass offroader
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
B1 och en Jeep 5.9!!!
G-MAN skrev:
Kan inte bestämma mig för denna :tummenupp eller denna :tummenner

:huvet

Kanske en blandning av båda :confused:
Nä, men allvarligt...givetvis önskar jag inte en annan människas död, jag säger bara att om någon måste dö så ser jag hellre att en kriminell och våldsam knarkare gör det istället för en hårt arbetande människa, t.ex en polis.

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
525 + pitpro 125cc
Drifter skrev:
Jag tror inte så många fler än Osmos mamma saknar honom, dessutom har han fått mer utrymme i media än vad en gammal pundare förtjänar så det blir :tummenupp med en :corn för mig..

MadManAxel skrev:
Kanske en blandning av båda :confused:
Nä, men allvarligt...givetvis önskar jag inte en annan människas död, jag säger bara att om någon måste dö så ser jag hellre att en kriminell och våldsam knarkare gör det istället för en hårt arbetande människa, t.ex en polis.

Jag är övertalad det blir en :klappar och:tummenupp och en :corn från mig med

GOKVÄLL på er :fyllisar

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
ja skulle vilja veta vad det är för fel på allt folk som alltid måste stå å glo på vad som händer när sånna här saker inträffar,har dom helt enkelt inget liv??

för övrigt så tycker jag det är bra när dom tar sånt här pack!!

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Dioxin skrev:
Släng allihop i en båt, packa båten med TNT och sätt eld på den mitt i havet...
Säger bara BOOOOOOM... jävla parasiter

:kulspruta

Det där med båt är jag med på, men det vore väl mycket roligare om man lät marinen ha skorven som måltavla på nån övning? :D Sen kan man sälja filmrättigheterna och låta pengarna gå tillbaka till offren! :banana

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Drifter skrev:
Jag tror inte så många fler än Osmos mamma saknar honom, dessutom har han fått mer utrymme i media än vad en gammal pundare förtjänar så det blir :tummenupp med en :corn för mig..

Nähe, och vad vet du om resten av hans familj eller vänner?
Fyfan vilket sannslöst korkat uttalande av dig. Och förresten, om det bara är så att ingen kommer att sakna en, förtjänar man att misshandlas ihjäl då?
Hoppas du har gott om vänner som saknar dig om det händer dig något.
Nu åker du in på min ignorelista ditt jävla fucko.

njelger

Guest
bygg en mur runt malmö. Utbilda nåra snake plisken om det skulle gå fel.

Erol

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2003
Hoj
Såld
Drifter skrev:

Det var nog fan det dummaste jag läst på SH!

Hur i helvete kan man göra tummen upp till någons död :3freak

pidda

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
Körde tidigare Ducati
superbeast skrev:
ja skulle vilja veta vad det är för fel på allt folk som alltid måste stå å glo på vad som händer när sånna här saker inträffar,har dom helt enkelt inget liv??

Jag tror inte det är något fel på alla människor som stannar upp och glor. Kalla det för nyfikenhet eller vad du vill. Men eftersom det är så sällan man ser tjyvar åka fast mitt i centrala stan så vill man så klart se vad som händer.
Det är samma sak när det inträffat en trafikolycka. Alla bilister som kör förbi tittar. Jag tycker det verkar konstigt om man inte skulle vända blicken åt det som drar uppmärksamhet.

M femman

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2005
Hoj
?
Det var bra jobbat av Polisen och av gubben...

Bra att dom tar några riktiga bovar, inte vanliga skattebetalare som råkar köra 90 på 70 väg!

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...