G-MAN skrev:Fan va lik killen med vit t-shirt och shorts är Adnan... Om ni kommer ihåg han
Pejo skrev:Jag tror "fan" ingenting. Tankeöverföring är inte riktigt min grej. Så antingen talar man ur skägget eller också så håller man tyst.[/QUOTE
Jo det är klart.MEN om du får gissa då??
Vem är det? bild?MattE. skrev:Det där är från 02, då var adnan 13... så jag tror inte det.
Dioxin skrev:Släng allihop i en båt, packa båten med TNT och sätt eld på den mitt i havet...
Säger bara BOOOOOOM... jävla parasiter
hbo69 skrev:Säg det till Osmo Vallos mamma.
Kan inte bestämma mig för denna eller dennaMadManAxel skrev:Hmm ja, henne är det ju synd om (dog för nån vecka sedan fö.) Kom till Karlstad nångång och fråga folk vad de tyckte om Osmo Vallo
Polisen njöt säkert varje gång de var tvingade att hämta honom pga. nåt brott han var misstänkt för, vem vill inte träffa en paranoid, bortskämd, daltad med och våldsam pundare
Jag föredrar faktiskt att svin som han dör, än poliser som försöker göra sitt jobb, för det står ju bortom allt tvivel att han anföll. Sen att han hade en massa skit i blodet gjorde väl säkert sitt till också...
G-MAN skrev:Kan inte bestämma mig för denna eller denna
Drifter skrev:Jag tror inte så många fler än Osmos mamma saknar honom, dessutom har han fått mer utrymme i media än vad en gammal pundare förtjänar så det blir med en :corn för mig..
MadManAxel skrev:Kanske en blandning av båda
Nä, men allvarligt...givetvis önskar jag inte en annan människas död, jag säger bara att om någon måste dö så ser jag hellre att en kriminell och våldsam knarkare gör det istället för en hårt arbetande människa, t.ex en polis.
Dioxin skrev:Släng allihop i en båt, packa båten med TNT och sätt eld på den mitt i havet...
Säger bara BOOOOOOM... jävla parasiter
hbo69 skrev:Säg det till Osmo Vallos mamma.
Drifter skrev:Jag tror inte så många fler än Osmos mamma saknar honom, dessutom har han fått mer utrymme i media än vad en gammal pundare förtjänar så det blir med en :corn för mig..
superbeast skrev:ja skulle vilja veta vad det är för fel på allt folk som alltid måste stå å glo på vad som händer när sånna här saker inträffar,har dom helt enkelt inget liv??
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |