Kan dom identifiera dej/personen så är det ju risk att du/han är torsk.
Dags o säga åt personen i fråga o raka sig då...
Kan dom identifiera dej/personen så är det ju risk att du/han är torsk.
Men vad kan han torska för? Buskörning? Eller för att han körde utan hjälm? Dom måste ju kunna koppla personen till ett trafikbrott.Dags o säga åt personen i fråga o raka sig då...
Om man t.ex bara råkar köra på bakhjulet så åker man ju på vårdslöshet i trafiken, typ 1200:- .... *VET*3119314Men vad kan han torska för? Buskörning? Eller för att han körde utan hjälm? Dom måste ju kunna koppla personen till ett trafikbrott.
Vad vinner jag?!Jag tror det är som följer.
Freddola har busat på hojen och blivit sedd av polisen som kör förbi när han står bredvid och snackar med polaren. Lagens långa arm ser ansiktet och Freddolas skylt innan han drar iväg utan att få på sig hjälm och handskar som blir kvar på marken.
När Freddola efter en stund återvänder har konstaplarna plockat hjälm och handskar för Freddola. Han undrar nu om det kan komma att ringa på dörren ikväll?
Rätt så?
Men vad kan han torska för? Buskörning? Eller för att han körde utan hjälm? Dom måste ju kunna koppla personen till ett trafikbrott.
Om man kan åka dit enbart genom att polisen får en skymt av en utan hjälm på en hojj innan denna lämnar platsen snabbare än polisens pikebuss.
Jag tror han skulle torska på olaga utseende faktiskt dåMen vad kan han torska för? Buskörning? Eller för att han körde utan hjälm? Dom måste ju kunna koppla personen till ett trafikbrott.
Om inte annat så för djurplågeri.... (långsökt)3119336Jag tror han skulle torska på olaga utseende faktiskt då
Alltså, Var du jagad medans du busade, stannade du up och tog av dig hjälmen och sen dök de upp igen?
Eller varför fick du sån panik där de dök upp så att du inte han få på dig prylarna?
Av med kortet äre som svider, lite böter är inte hela världen.Att köra motorcykel utan hjälm är olagligt men ger dig knappt fängelse, snarare ett par 100 i böter.
Hjäm och handskar skickades in till rikskrim.
Enligt uppgift är dom det hetaste spåret efter Palme-mordet.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|