nähä, *puh* sicken tur... alla kan andas ut!!!3119372polisen gör knappast dna test för ett sånt här skit brott, dom har inte dom tillgångarna...
nähä, *puh* sicken tur... alla kan andas ut!!!3119372polisen gör knappast dna test för ett sånt här skit brott, dom har inte dom tillgångarna...
Om de lycka des filma hans ansikte ochreggplåten så är chansen ganska stor att han åker dit...om de inte satt på kameran så är chansen = 0
Och åkautan hjälm kostar 1500:-
så det skulle bli ca 2700:- om han nu åker dit...
polisen gör knappast dna test för ett sånt här skit brott, dom har inte dom tillgångarna...
Dat kanske inte var Harry som tog hjälmen utan en gammal dam som hitta en fin kruka och ett par rejäla vinterhandskar...
polisen gör knappast dna test för ett sånt här skit brott, dom har inte dom tillgångarna...
det blir extra komiskt när man vet att du mena allvar me dedär me
va faktiskt en snubbe som skulle provköra hojen.. har haft den till försäljning.. han var grymt lik mig..
går dom på de tro
värsta är om dom inte sett buset utan trott att den/du drog iväg var allmänt skum o kör utan hjälm.. oså ett brott ju
Jag tror det är personen/polisen som sätter sig på hjälmen (plåten med), inte handskarna för att återvända från platsen och aldrig mer försvinna. Hanskarna.
det jag menar e att dom kan göra dna test, men det krävs att dom skickar in föremålet till ett labb finns bara ett par i sverige, det kostar pengar tar tid mm. dom gör inte det vid "små brott"...
såhär?
Ok, polisen brukar ta saker rätt bra här/vara trevliga så tveksamt om dom hann/orka göra det.
Får man inget för smitningen? lr är det dom 1200 extra du lagt till?
Det är alltså någon som blivit bestulen på sina kalsonger?
Jag tror det är personen/polisen som sätter sig på hjälmen (plåten med), inte handskarna för att återvända från platsen och aldrig mer försvinna. Hanskarna.
När jag var liten fick jag lära mig att stå för det jag gjort. (I annat fall fick jag se till att komma undan osedd).
Han han någon stolthet i kroppen knallar han in till Tusse Batong o fråga efter en upphittad hjälm samt handskar och att han gärna betalar "Hittelön"
Man eller mus?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |