Haha ja, medans dom ändå håller på så kan jag erkänna att jag har kört 600cc hojar, 650cc och en massa annat. Det kan ni väl ta med i eran rapport om ni fortfarande läser här!
En gång åt jag en mask också, det tycker jag passar in här också..
Hade dom lagt ner den tiden, resurserna och det STORA engagemanget på "riktig" brottslighet (ex. våltäkter och gatuvåld) istället så hade Sverige i alla fall kunnat bli ett lite trevligare och tryggare land att bo i
Jag skulle utan tvekan kontaktat en advokat och hört mig för om huruvida det är möjligt att få denna/dessa poliser att stå till svars för det de gjort. Såhär skall det väl ändå inte få lov att gå till i ett modernt demokratiskt rättssamhälle?
Att polisen manipulerar bevismaterial för att kunna fälla en person för ett brott personen i fråga inte har begått är i min mening inget mindre än en rättslig skandal.
Tycker sverige är ganska tryggt.
Mm har man pengar så visst.
Tänkte lägga mig i tråden nu efter ungefär 1 timmes läsande av hela tråden.
Genom att lägga in en liten historia:
Pappas kompis har köpt en alldeles ny endurohoj och tryckt in den bakom två bilar i låst garage andra(elr första natten kommer inte riktigt ihåg) bli den stulen dom ha brutit upp dörren och lyft över hojen över bilarna(utan en minsta repa på bilarna) och sedan rullat iväg den på cykelbanan i nysnön som dom tydligen missat. Han märker stölden och spåren på morgonen och ringer polisen och föklarar allt även spåren men dom har ingen att skicka så dom totalignorer honom.
Så där försvann ett antal tusenlappar eftersom han inte försäkrar en hoj han endas kör i skogen.
Men energi finns det på sådana fall som 2FAST4U2 ?
Precis! det är ju sjukt att dem inte bryr sig
Han har väll kollat diverse "turk områden" Det gjorde min kompis när hans moppe blev stulen och så klart den stog utanför fritisgården på valby
OT: Och dessutom ganska trevligt.. Jag ser rattfylla som ett betydligt större hot mot min person än misshandel och rån. Och därmed något det enligt mig borde läggas mer resurser på.
Rätta mig om jag har fel, men borde man inte kunna presentera fallet för en advokat och be honom avgöra om man har någon reell chans att vinna fallet, kostnadsfritt? Detta borde väl i annat fall inte kosta alltför mycket?
är din farsa snut?Pappa om du ser det här så vinka till mig
Hans far som satt dit honom.är din farsa snut?
är din farsa snut?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |