Polisen tog mig och 2fast42 för olovligkörning

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Nu har jag inte läst hela tråden på 11 sidor, men hurfan kan polisen konfiskera/demontera motorcyklar hejvildt? Viste att de fick skruva sönder gammla 30-moppar men reggade fordon, de får ju inte ens skruva av en skruv från en eu-moppe egentligen.

Bedömma HK utan bromsbänk? Vad näst, hastighet med ögonen när de glömt laserna på fikabordet?

Lycka till med allt

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Nu har jag inte läst hela tråden på 11 sidor, men hurfan kan polisen konfiskera/demontera motorcyklar hejvildt? Viste att de fick skruva sönder gammla 30-moppar men reggade fordon, de får ju inte ens skruva av en skruv från en eu-moppe egentligen.

Bedömma HK utan bromsbänk? Vad näst, hastighet med ögonen när de glömt laserna på fikabordet?

Lycka till med allt

så sa jag med för ett par sidor sen.

tydligen ändrade regler på de va de nån som sa. men de har jag svårt att tro. ingen som är sugen på att posta ett såntdäringa "svar-från-vv/polisen-mail"?:)

2FAST4U2

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 -99 (återupphittad på polisstationen), yamaha yz 250cc, minimoto 49cc
oskyldig ?
Du kör alltså en "tung-mc" med lätt A kort .. orkar inte läsa genom allt om jag fattat det så ... så är det ju inte mer än rätt att du både blir av med kortet och hojen för alltid :arsele

Du har missuppfattat situationen.. :arsele

Men om du fortfarande tycker att jag förtjänar att bli av med hojen och lappen så ska jag skratta när polisen tar dig för att köra ett icke typgodkänt fordon, för jag antar att din hoj inte är godkänd med "trimet".

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Husaberg Fs650 -04
oskyldig ?
Du kör alltså en "tung-mc" med lätt A kort .. orkar inte läsa genom allt om jag fattat det så ... så är det ju inte mer än rätt att du både blir av med kortet och hojen för alltid :arsele

skönt att du har sån koll grabben :tummenupp

så fort du åker över hastighetsbegränsningen med din pheta r1:a så hoppas jag att polisen tar dej och att dom drar in ditt körkort för alltid och sparkar sönder hojjen framför ögonen på dej...:arsele

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride

så fort du åker över hastighetsbegränsningen med din pheta r1:a så hoppas jag att polisen tar dej och att dom drar in ditt körkort för alltid och sparkar sönder hojjen framför ögonen på dej...:arsele

eeh varför då? :confused:

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil

Tunga ord från en snorunge!
Vill du ha nytt bakdäck förresten ? Jag har ett framdäck nämligen till salu som skulle passa :D

Du har missuppfattat situationen.. :arsele

Men om du fortfarande tycker att jag förtjänar att bli av med hojen och lappen så ska jag skratta när polisen tar dig för att köra ett icke typgodkänt fordon, för jag antar att din hoj inte är godkänd med "trimet".

Stor koll snubben! :va

Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Vill du ha nytt bakdäck förresten ? Jag har ett framdäck nämligen till salu som skulle passa :D

Stor koll snubben! :va
* Akrapovic Evo 2 Helsystem Titan
* K&N Luftfilter
* Dynojet PowerCommander PCIII
* Dynojet Bänkad

Är den typad med den nya effekten? Annars överensstämmer den inte med registreringsbeviset och din hoj är således inte laglig. ;)

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Husaberg Fs650 -04

Nästan pinsamt jöh :O du behöver ju inte nämna storleken på mitt bakdäck :'(

Hellre 150 bakdäck å normalstor penis än en liten penis som jag måste kompensera med ett 190 bakdäck å fettrimmad r1:a :tuttar

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Hoppas du blir av med både kortet och hojen .. Ta tungt körkort eller håll dig till din minimoppe 125:a det är ju bara gilla det... du har varken kompetensen eller åldern för att kliva upp på ngt annat än just det .. Aprilia RS :D :D :D
Är inte Lunar ett bättre forum för er ?
Herregud vilken fjortistråd .. out of here!

Nästan pinsamt jöh :O du behöver ju inte nämna storleken på mitt bakdäck :'(

Hellre 150 bakdäck å normalstor penis än en liten penis som jag måste kompensera med ett 190 bakdäck å fettrimmad r1:a :tuttar

Inte lätt att vara avis jag vet :tuttar

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Hoppas du blir av med både kortet och hojen .. Ta tungt körkort eller håll dig till din minimoppe 125:a det är ju bara gilla det... du har varken kompetensen eller åldern för att kliva upp på ngt annat än just det .. Aprilia RS :D :D :D

Fyfan. Vilken jävla tönt du är.

2FAST4U2

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 -99 (återupphittad på polisstationen), yamaha yz 250cc, minimoto 49cc
Någon börjar bli frustrerad här:tummenupp

Skriv inte i tråden om du inte gillar den tönt!

Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96

Skönt att man mognar med åldern.

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Pfff.. Har du gått o blivit knäpp:huvet Jag vill inte ha en spänn i böter, jag vill ha ersättning för min försökring som jag inte kan ställa av, för alla bussåkning jag har fått göra istället för att ta hojen till skolan och den tid som jag har lagt ner på att bevisa att jag är oskyldig.

Jo jag kan hålla med dig, men man har inte mycket att säga till om ifall man är 17 år och kör motorcykel mot en pålis ord:rolleyes:

Stäng din mun/hålkäften/knip igen:pannkyss Tror du är det största "moppefuckot" här...

Last edited:

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Stäng din mun/hålkäften/knip igen:pannkyss Tror du är det största "moppefuckot" här...

Han har ju MF carbon.
Den gör säkert 400 då.

Heller köra jag en Aprilia än en turkhoj som alla har.

Last edited:

2FAST4U2

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Idag bänkades hojen för andra gången. Men den här gången berättade polisen glatt att vi inte skulle få veta hur mycket effekt den hade. Så jag tippar på att den hade för mycket den här gången också. Men i alla fall så ska jag på förhör imorgon, men den här gången har han troligtvis avslöjat sig själv att han har trimmat min hoj:tummenupp Då ligger han pyrt till:tungan

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...