M.G.F skrev:Den dagen poliserna får bära turban den dagen är då helvetet fryser till is!
M.G.F skrev:Den dagen poliserna får bära turban den dagen är då helvetet fryser till is!
Det är också hoppingivande för framtiden att en myndighet som Rikspolisstyrelsen är så öppensinnad att den inte har förutbestämda meningar om hur en polismössa skall se ut.
Bingo skrev:Nä, skitregimerna har väldigt lite tolerans. Mycket mindre än vad vi har i det öppna, västerländska samhället. Det är det som gör oss så bra.
Man tar lagen dit man kommer. Man tar vissa seder dit man kommer - men man måste inte käka falukorv och makaroner bara för det. Tar du seden dit du kommer när du åker till Mallorca/Kanarieöarna, eller super du, bråkar, springer runt på stan i bara shorts och hånglar du offentligt där? Ta seden dit du kommer är en vettigt sett att förhålla sig i många situationer, men har ingen bäring på denna diskussion.
Ravetrancer skrev:jag som är blatte själv tycker att denna skit har gått för långt nu................detta fina land som kallas Sverige kommer inte att var Sverige länge till. Runtomkring i Göteborg där det är mest invandrare i vissa skolor får inte ens nationalsången sjungas på skolavslutningen, så att inte dom andra blattarna tar illa upp. Tycker att det går för långt nu med dessa turbaner och slöjor. Ordningsmakten skall bära en uniform, och om det inte passar herr Abdullah från Långbortistan(taget ur Kalle Anka) så kan han dra dit pepparn växer. Att vara polis har inget med religion att göra, och om han låter sin religion påverka hans yrke, så skall han ej bli polis. Om man är så djupt troende så skall man ju oxo vända andra kinden til etc. etc.
Alltså, jag tror inte man kan vara polis om man är djupt troende, för det är i många fall ett våldsamt jobb och det stämmer ej överrens med religionen.
//R
Nu tror jag bestämt att någon inte håller sig riktigt till sanningen. Annars har du missat många fina stunder.friction skrev:jepp det gör jag
supa, slåss, strippa å hångla kan jag göra hemma i sverige...
t-rex skrev:Skitsnack stavas så här:
S K I T S N A C K
och inte OT. OT är något helt annat.
Bingo skrev:Nu tror jag bestämt att någon inte håller sig riktigt till sanningen. Annars har du missat många fina stunder.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |