hållundan
Emozione!
Hoppas på Marco, tror på Stoner.
Jag menar att om Stoner, Hayden, Lorenzo mfl hade varit aktiva för 20 år sedan så hade de säkert tillhört toppen inom 500-klassen. Vägen dit hade bara varit längre.Samma förare? Hur menar du? Samma slags förare? Förare som nyligen tagit klivet från 250 till största klassen?
Att köra 500-tvåtakt på 80-talet var något helt annat än att köra 800-fyrtaktare 2008. Så annorlunda att den som var bra på det ena knappast hade behövt vara bra på det andra.Jag menar att om Stoner, Hayden, Lorenzo mfl hade varit aktiva för 20 år sedan så hade de säkert tillhört toppen inom 500-klassen. Vägen dit hade bara varit längre.
Därför att jag tror att likheterna mellan dåtidens och nutidens toppförare är många. Rossi är/var ju grym både på 500, 990 och 800. Detsamma gäller Capirossi, Melandri, Sete mfl.Varför försöka dra paralleller när olikheterna är så många fler än likheterna?
Med tanke på försäsongen känns verkligen Melandri som en hetare kandidat än Rossi.Pinsamt att så många tror på Rossi, han är slut tyvärr!! Hans kurva pekar neråt, ledsen grabbar
Tror Stoner tar hem titeln även denna säsong faktiskt
Eller varför inte Melandri???
Capirossi grym på 800?Därför att jag tror att likheterna mellan dåtidens och nutidens toppförare är många. Rossi är/var ju grym både på 500, 990 och 800. Detsamma gäller Capirossi, Melandri, Sete mfl.
Stoner kommer att få det svettigt i år, Lorenzo, Davi, Tosse, Peddo & Rossi kommer att skapa många spännande bataljer.Stoner ser svårknäckt ut i år också... Men hoppas och tror att både Rossi och Pedrosa kommer utmana hela vägen i år. Har michelin gjort hemläxan så ser ju även Lorenzo och JT ut att vara seriösa på toppen i år också..
Stoner kommer att få det svettigt i år, Lorenzo, Davi, Tosse, Peddo & Rossi kommer att skapa många spännande bataljer.
Håller tummarna att vi får se många täta och spännande dueller i världsklass denna säsong.
Lorenzo behöver även han att matchande smeknamn.
Lorry? Larry?
Vad skumt att så många röstar på Rossi fast han har svårt att hänga med även i år.
Vad skumt att så många röstar på Rossi fast han har svårt att hänga med även i år.
Själv hoppas jag på Nicky Hayden ska hitta flytet och gasa som han har gjort
Ja jättekonstigt! Han har haft svårt att hänga med i varenda race den här säsongen! Ett helt race har det gått och han har ännu inte lyckats hänga med. Sedan har han har ju bara vunnit 7 VM guld varav 5 på raken i MotoGP. Sedan har han fightats om titeln i toppen de senaste 2 åren. Så att gissa på Rossi måste ju vara säkert 380 i odds. Hur kan folk tro att han har en bra chans
Jättekonstigt...
Du tycker det är konstigt att många röstar på Rossi men själv röstar du på Hayden..? Nicky hängde inte ens med -06.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari