Prejad av tonåring i BMW

Status
Ej öppen för fler svar.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Läs igenom tråden innann du frågar saker, svaret finns på inlägg 33:

Men detta är egentligen inte en viktig fråga.

Alla unga människor i alla kulturer har detta "problem" med ungdomen. Detta är inte en fråga om var man är född eller vilket språk man pratar med mamma/pappa, det handlar om att man inte har blivit vuxen i alla avseenden.


Fast tendensen är ju klar...antal ungdomar som har detta problem och som heter Burak, Boran, Mehmet..Ahmed...Mohammed osv är betydligt större än de som heter Sven eller Pavel. Det snackas så mycket om den Ryska maffian och kriminaliteten i detta land. Underligt nog är det nog i 9 av 10 fall det rör sig om utomeuro skitsäckar som ställer till fanskat iaf här. Jag blir en smula irriterad när det pratas om "invandrare" istället för att vara mer specifik. Etnisk tillhörighet SPELAR roll oavsett vilka hårklyverier altruistiska naiva själar ägnar sig åt.
 

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Ort
Södermalm
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Vart omkörd av en person i en sketen skoda gammal men killen måste trott att han körde en ferrari av ngt slag så mycket som han pressade sin lilla bil.

Själv hade jag åkte hem och lagt ut hojen på blocket och klippt körkotet om jag blivit förbannad för att jag blev omkörd.

Idioter är det tydligen ingen brist på. :klappar
 

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Ort
7:e våningen
Hoj
äldre Yamaha
Fast tendensen är ju klar...antal ungdomar som har detta problem och som heter Burak, Boran, Mehmet..Ahmed...Mohammed osv är betydligt större än de som heter Sven eller Pavel. Det snackas så mycket om den Ryska maffian och kriminaliteten i detta land. Underligt nog är det nog i 9 av 10 fall det rör sig om utomeuro skitsäckar som ställer till fanskat iaf här. Jag blir en smula irriterad när det pratas om "invandrare" istället för att vara mer specifik. Etnisk tillhörighet SPELAR roll oavsett vilka hårklyverier altruistiska naiva själar ägnar sig åt.


Nej, detta problem finns även i Arvidsjaure och Korpilombolo. Där har man endast sett en personer som kan prata arabiska på TV, möjligtvis killen som äger byns pizzeria. Enda skillnaden är att BMW'n är en volvo 850glt turbo eftersom de flesta inte har råd med en BMW på a-kassa efter månadsransonen av snus är inköpt. Samt att det mest är singelolyckor bland ungdomen då det är sparsamt med möten i korsningar.



Bara blaj att det skulle vara mer ungdomar i vissa grupper som gör såhär. Det var samma då jag växte upp, samma då min broder växte upp(äldre än mig). Samma då min far växte upp i slutet på 50-talet, fast då körde man jänkare om man var cool, BMW hade just börjat med bilar.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jeffla ytlänningar som kommer hit, lever på bidrag och stjäl våra jobb.
Dessutom bor de i slutna sällskap utan kontakt med omvärlden.
Och stjäl våra kvinnor.
Jag skall flytta till ett land som inte tar emot utlänningar.
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Ibland är man sjukt jefla sugen på o ge vissa personer vad dom tål, men att se dom i ögonen o vända klacken till, tar bra mycket mer.
Och i dagens rättsamhälle kan vad som hellst hända. Är det då värt de att sitta på kåken i 2 månader o få 30K i skadestånd för att du gav en snorris på käften som DU tyckte "förtjänade" det?
Nej, den dan du sitter på en rättegång e du inte så kaxig.......
 

Mahhbechh

Börsmäklarn
Gick med
20 Oct 2005
Ort
I en gran.
Hoj
Briggs & Stratton
Jag gillar inte att BMW hamnar under smutsen så ofta i trådar lik den här. Nej, jag har inga exempel att ta upp. Ja, det var dumt gjort av killen som körde. Men att skriva "...tonåring i BMW" gör att man ser det hela som att bilen som ensamt element hade en ond del i dramat. Hej.
 

cpkossa

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Örebro
Hoj
M696, GSXR750, 660smc
Jag gillar inte att BMW hamnar under smutsen så ofta i trådar lik den här. Nej, jag har inga exempel att ta upp. Ja, det var dumt gjort av killen som körde. Men att skriva "...tonåring i BMW" gör att man ser det hela som att bilen som ensamt element hade en ond del i dramat. Hej.

På den tiden jag körde budbil så var det oftast män i BMW som körde om även om man låg 20-30 över hast gränsen. Och så är det bara...:fakta
 

sportbike

Guest
Eftersom ett antal medlemmar redan hört av sig ang den ofrånkomliga vinklingen mot invandrare,stänger vi tråden.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top