tjitt också!tacket
Att jag aldrig lär mig
tjitt också!tacket
Du skulle gjort de, du har hjälm... VEM ska kunna identifiera dig! SKALLA SKITUNGEN och Dra hans jävla skalle längst med bilens sida som en nyckel!!!!!!!!
IDIOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vart FAN var det här!!!!!
I smyg skulle du ha fällt ner alla armstöd i bilen!! alla vet ju att man kör ihjäl sig direCkT utan fartspärrar!!
i smyg skulle du ha fällt ner alla armstöd i bilen!! Alla vet ju att man kör ihjäl sig direckt utan fartspärrar!!
Många är dessa idioter som brassat om min BMW med hoj åxå....
Ska åka ikapp dem å sparka om kull deras hojjar me.....om man ska tillämpa råden här....
Kanske dags för dessa hojjåkare, att innse att dom inte har patent på att köra som idioter............! ?
Jag menar... skulle det va rätt att skalla killen , är de ju rätt att slänga lite grus i kurvorna på bogan me????
"väx upp!!" å trevlig helg!
Många är dessa idioter som brassat om min BMW med hoj åxå....
Ska åka ikapp dem å sparka om kull deras hojjar me.....om man ska tillämpa råden här....
"väx upp!!" å trevlig helg!
Jag sa att jag var på väg hem va? Ännu en anledning till att jag är nöjd med en tillsägelse. Kan tänka mig att om jag hade pucklat på honom eller hans (farsas) bil så risken nog varit större för allmänt elände för mig eller hojen i ett senare skede. Och jag tror absolut inte han hade lärt sig att hålla farten nere i barntätt 50-område bättre av en smocka än av en tillsägelse.
För övrigt var det
1. inte en nysvensk men han ville kanske - blond och ljus som en liten Emil i Lönneberga men med en brytning som hade satt Zlatan i skamvrån
2. en ny fräsh BMW 3nånting cab som garanterat inte ägdes av pojken
3. som sagt i mitt hemkvarter där ungarna visserligen inte är ute och springer på 50-vägen, men då och då måste vägen korsas på väg till dagis eller lekplatser
4. trevligt att se att det finns några vuxna människor bland alla tonåringar här på forumet...
=Puss på dig oxå!!!
Kan inte varit en tonåring om han hade fetare hoj än du.
Du sparkar rakt in i dörren när du kör om, det brukar man göra med sådana!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|