Prejad av tonåring i BMW

Status
Ej öppen för fler svar.

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Ort
7:e våningen
Hoj
äldre Yamaha
Man har väl varit ung och omogen som bilförare visserligen, så man ska kanske inte säga så mycket, men du gjorde rätt som sa åt han. Även om han tar upp en "attityd" så funderar han nog fortfarande på det du sa innerst inne...
 

LosTedos

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2008
Ort
Luleå
Hoj
2007- KX 250cc
Du skulle gjort de, du har hjälm... VEM ska kunna identifiera dig! SKALLA SKITUNGEN och Dra hans jävla skalle längst med bilens sida som en nyckel!!!!!!!!

IDIOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vart FAN var det här!!!!!

I smyg skulle du ha fällt ner alla armstöd i bilen!! alla vet ju att man kör ihjäl sig direCkT utan fartspärrar!!
 

liggan

Ny medlem
Gick med
15 May 2009
Ort
skövde
Hoj
yamaha tzr 125*2 honda cbr 600f ,suzuki gs75x,yamaha rd125
du skulle ha slagit sönder en ruta o sen stuckit
 

HALLON1975

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2007
Ort
Stureby/Enskede
Hoj
Yamaha XT600E, Ducati Monster 750
Han hade säkert liten kuk, det är ofta orsaken till vansinneskörning!
Observera att jag nästan alltid kör laglydigt :D
 

RIOTS

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2005
Ort
överallt
Hoj
retta äntligen
Många är dessa idioter som brassat om min BMW med hoj åxå....

Ska åka ikapp dem å sparka om kull deras hojjar me.....om man ska tillämpa råden här.... :tummenupp

Kanske dags för dessa hojjåkare, att innse att dom inte har patent på att köra som idioter............! ? :arsele

Jag menar... skulle det va rätt att skalla killen , är de ju rätt att slänga lite grus i kurvorna på bogan me????

"väx upp!!" å trevlig helg!

faan gubbe e du på riktigt. gissar att du skulle vara cool å bara åka vidare efter en sån sak ??va
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Många är dessa idioter som brassat om min BMW med hoj åxå....

Ska åka ikapp dem å sparka om kull deras hojjar me.....om man ska tillämpa råden här....

"väx upp!!" å trevlig helg!

Jeosärru... Att bli omkörd av en hoj eller prejad av en bil är har ju lika mycket gemensamt som en vtr och låg vikt...

Har min herre fått grus i vaginan?
 

Benjamin

Ödmjukast
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund, SWE
Hoj
GSX1300BK -08
Jag sa att jag var på väg hem va? Ännu en anledning till att jag är nöjd med en tillsägelse. Kan tänka mig att om jag hade pucklat på honom eller hans (farsas) bil så risken nog varit större för allmänt elände för mig eller hojen i ett senare skede. Och jag tror absolut inte han hade lärt sig att hålla farten nere i barntätt 50-område bättre av en smocka än av en tillsägelse.

För övrigt var det
1. inte en nysvensk men han ville kanske - blond och ljus som en liten Emil i Lönneberga men med en brytning som hade satt Zlatan i skamvrån
2. en ny fräsh BMW 3nånting cab som garanterat inte ägdes av pojken
3. som sagt i mitt hemkvarter där ungarna visserligen inte är ute och springer på 50-vägen, men då och då måste vägen korsas på väg till dagis eller lekplatser
4. trevligt att se att det finns några vuxna människor bland alla tonåringar här på forumet...
 

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Ort
STHLM
Hoj
Motard
Det händer så ofta att man nästan blir mördad av oförsiktiga trafikanter (oftast med mobil i handen) så att man tröttnat att ens bry sig. Nuförtiden tar jag tar det för givet att man är osynlig.
 

Benevolensky

Screw you guys.
Gick med
18 Aug 2009
Ort
Stockholm
Hoj
CBF600SA
Äh, det är klart man ska säga till om man får möjligheten. Fast de flesta gångerna så är det bästa om man är lite lugnare när man säger till, även fast det är skitsvårt när adrenalinet är igång och man helst av allt vill nita nån. Har själv väldigt att hålla humöret i schack så jag vet att det är lätt att säga... :huvet

Vore kul att höra en historia här på SH om nån som faktiskt krossade en ruta eller nitade/skalperade/pungsparkade "killen" i "bmw'n" nån gång. :banana


Jag sa att jag var på väg hem va? Ännu en anledning till att jag är nöjd med en tillsägelse. Kan tänka mig att om jag hade pucklat på honom eller hans (farsas) bil så risken nog varit större för allmänt elände för mig eller hojen i ett senare skede. Och jag tror absolut inte han hade lärt sig att hålla farten nere i barntätt 50-område bättre av en smocka än av en tillsägelse.

För övrigt var det
1. inte en nysvensk men han ville kanske - blond och ljus som en liten Emil i Lönneberga men med en brytning som hade satt Zlatan i skamvrån
2. en ny fräsh BMW 3nånting cab som garanterat inte ägdes av pojken
3. som sagt i mitt hemkvarter där ungarna visserligen inte är ute och springer på 50-vägen, men då och då måste vägen korsas på väg till dagis eller lekplatser
4. trevligt att se att det finns några vuxna människor bland alla tonåringar här på forumet...
 

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Cambridge, New Zealand
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Kan inte varit en tonåring om han hade fetare hoj än du.

Du sparkar rakt in i dörren när du kör om, det brukar man göra med sådana!
 

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
helt ok
Hoj
R1 -01 banhoj
Visst hade man vart rejält sugen på en hämnd som skulle svida in i märgen på skitungen, men faktum är att det skulle bara göra mer skada än nytta.. Att offentligt skälla ut honom var nog det bästa valet.

Finns tydligen större idioter än den grabben här på forumet...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top