KalleNorton skrev:Lägg ner!!
Läs ovan, snälla.
KalleNorton skrev:Lägg ner!!
H4 skrev:Men nu spelar det verkligen inte någon roll vilka hojar det är, försöker komma fram med att en snabbare hoj på banan förbättrar ens tid, även om man är en dålig förare. Måste inte vara en RS och en RD som man jämför. Förstår du? Försökte bara skriva min åsikt. Så varför inte välja den snabbare hojen?
Nu vet jag inte om RS:en eller RD:en är snabbare, men alla snackar ju om att RS:en är ju snabbast på banan, därför skrev jag så som jag gjorde. Skulle kanske inte gjort det, men ändå.
Intressant, du försöker alltså förklara nått för oss som vi redan fattat....? Läser du ens vad vi skriver?H4 skrev:RS:en är snabbare på en RR bana än en RD.
NSR_Martin skrev:Intressant, du försöker alltså förklara nått för oss som vi redan fattat....? Läser du ens vad vi skriver?
Koskela skrev:Nu vill ja säga nåra saker...
Tycker denna tråd har varit ett helvete att läsa!
En del här har inte skrivit något vättigt utan har bara klankat ner på H4.
Sedan kan jag bara inte förstå H4 varför du säger emot utan att tänka innan på vad du har sagt själv och att du hela tiden ändrar dina åsikter men ändå säger att du sagt samma sak hela tiden.
Fy fan vilken tråd säger jag
spectre skrev:Jag läste i en bok att 4+4 är ALLTID 8....
EDIT: justefan jag kunde ju inte läsa....
NeO skrev:Användare som bryter mot reglerna kommar att varnas. Vid upprepning blir användaren bannad.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |