Prestanda vs förare.

Status
Ej öppen för fler svar.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Solid snake skrev:
Olovlig körning alltså, du har inget körkort ju o du har inte åldern inne.

Men ni ville verkligen veta, så vad fan ska jag göra än att svara, orkar inte hålla mig mer.

Inse att jag har en helt annan åsikt, och sedan är ni alla mot mig, det är ju enkelt för er eller hur? :huvet

Körde hojen varje dag och har fått mycket problem från farsan... ville inte skriva det då hade ni alla blivit ännu argare på mig, och kallat mig för moppefucko.

Last edited:

Solid snake

Guest
H4 skrev:
Men ni ville verkligen veta, så vad fan ska jag göra än att svara, orkar inte hålla mig mer.

Inse att jag har en helt annan åsikt, och sedan är ni alla mot mig, det är ju enkelt för er eller hur? :huvet

Lär dig fakta och sen kan du skriva, inte innan dess.

Är det konstigt att alla är emot dig eller? Du snackar som att du tror att du vet ju, alltid.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Solid snake skrev:
Lär dig fakta och sen kan du skriva, inte innan dess.

Är det konstigt att alla är emot dig eller? Du snackar som att du tror att du vet ju, alltid.
'

Faktan är ju att RS:en är snabbare... och sedan om hojen är lätthanterad? Det kan man ha olika åsikter om.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
KalleNorton skrev:
OkEj nU eR jAg TySt
H4, för upplysnings skull, det som står här ovan, det är inte moppefuckostil, det är fjortisstil, vill du se hur en moppefuckoinlägg ser ut är det bara till att titta på dina egna...

Varför inte banna H4 ett tag, så kanske han mognar lite och blir lite mer lämplig att vara här? Alla verkar ju vara överränns om hans stil.... Och om majoriteten vill det så....? Padde, Uggla, Shoik, kommentar...?

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
NSR_Martin skrev:
H4, för upplysnings skull, det som står här ovan, det är inte moppefuckostil, det är fjortisstil, vill du se hur en moppefuckoinlägg ser ut är det bara till att titta på dina egna...

Varför inte banna H4 ett tag, så kanske han mognar lite och blir lite mer lämplig att vara här? Alla verkar ju vara överränns om hans stil.... Och om majoriteten vill det så....? Padde, Uggla, Shoik, kommentar...?

Annars kan jag sluta posta, bara skriver frågor när jag behöver hjälp, ska inte komma med några åsikter längre, man får inte yttra sig här. Ni har rätt jag har fel.

Ska inte posta längre, bara då när det verkligen är nödvändigt.

Solid snake

Guest
H4 skrev:
Annars kan jag sluta posta, bara skriver frågor när jag behöver hjälp, ska inte komma med några åsikter längre, man får inte yttra sig här. Ni har rätt jag har fel.

Då kommer du göra trådar varje dag, du har varit medlem här ganska kort tid och du har gjort fler trådar än dom flesta här.

Nä jag tycker ban, men det kanske var ganska uppenbart...

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
H4 skrev:

Körde hojen varje dag och har fått mycket problem från farsan... ville inte skriva det då hade ni alla blivit ännu argare på mig, och kallat mig för moppefucko.

Vi kanske inser att du har en annan åsikt men den är helt fel, har du inte fattat de?
då inser väl du själv att du är ännu dummare och kör utan körkort? om man inte tänker längre en näsan, nu kanske jag överdrev?, så får nån annan gör det åt dig!

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Om jag fortsätter så här kan ni väl banna mig, och inga mer onödiga trådar. Trådskapandet har på sistone avtagit hos mig iallafall.

Solid snake

Guest
H4 skrev:
Om jag fortsätter så här kan ni väl banna mig, och inga mer onödiga trådar. Trådskapandet har på sistone avtagit hos mig iallafall.

Du har hållit på såhär hela tiden, vi sa ju till dig innan att fixa fakta innan du skriver, det funkade ju inte så bra, du fortsatte ändå..

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Solid snake skrev:
Du har hållit på såhär hela tiden, vi sa ju till dig innan att fixa fakta innan du skriver, det funkade ju inte så bra, du fortsatte ändå..

Fakta har inte med grejen att göra här... utan det har mer erfarenhet att göra, måste väl köra en RD för att kunna svara.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
H4 skrev:

Man får mer än gärna yttra sig, det är inte det det är frågan om, men det ska ske på ett vättigt sätt, det sättet du gör det på är det sämsta, precis som den kloka ormen sa så snackar dom om saker du inte har ens en gnutta aning om, men det låter som om du kan allt och vet bässt, och ändrar aldrig uppfattning, du kan inte erkänna att du har fel heller... Samt att du är oerfaren... Varför inte bara kunna erkänna det?

Så tack, posta inte mer, tack så vääääldigt mycket. :tummenupp

Solid snake

Guest
H4 skrev:
Fakta har inte med grejen att göra här... utan det har mer erfarenhet att göra, måste väl köra en RD för att kunna svara.

Men hur kan du då säga att du vet att RS kör ifrån en RD på bana utan att ha kört RD nånting alls?

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Solid snake skrev:
Men hur kan du då säga att du vet att RS kör ifrån en RD på bana utan att ha kört RD nånting alls?

För att RS:en är snabbare på bana, det påpekar även trådstartaren.

Solid snake

Guest
H4 skrev:

Du går på att trådskaparen har sagt så, då MÅSTE den vara snabbare på bana..

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
H4 skrev:

nej det han vill komma fram till att det är lika mycket föraren som hojen när man kör fort på kurviga vägar och bana. alltså sopig hoj med duktig förare = skapliga tider, bra hoj med sopig förare = hyffsade tider.

edit: vid närmare eftertanke så blir det ungefär samma sak på kurviga vägar.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Solid snake skrev:
Du går på att trådskaparen har sagt så, då MÅSTE den vara snabbare på bana..

Men nu spelar det verkligen inte någon roll vilka hojar det är, försöker komma fram med att en snabbare hoj på banan förbättrar ens tid, även om man är en dålig förare. Måste inte vara en RS och en RD som man jämför. Förstår du? Försökte bara skriva min åsikt. Så varför inte välja den snabbare hojen?

Nu vet jag inte om RS:en eller RD:en är snabbare, men alla snackar ju om att RS:en är ju snabbast på banan, därför skrev jag så som jag gjorde. Skulle kanske inte gjort det, men ändå.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...