Privata forumet

Status
Ej öppen för fler svar.

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Jaha...
Då loggar man in och får se att det privata forumet är borttaget, utan någon som helst förvarning. Ingen tid att spara värdefull information, ingen information om varför det tagits bort öht. Meningen med detta är...? Det var ju inte direkt så att vi hade någon brådska med att reda ut situationen med det privata, så jag vill gärna ha ett svar över varför det blev som det blev. *smått förbannad*

-nemesis-

Medlem
Gick med
7 Jun 2007
Hoj
Kawasaki Z750 -04, gsx-r 750 -07
Håller med föregående talare.

Jag har inte sparat vilka som vill köra tex. Är det nån som gjort det är det ju bra, då jag INTE kommer att lägga ut någon info om det i ett forum med 43000 användare....

Damma

Medlem
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Daytona 675

Jag har inte sparat vilka som vill köra tex. Är det nån som gjort det är det ju bra, då jag INTE kommer att lägga ut någon info om det i ett forum med 43000 användare....

tyvärr han jag bara spara telefonlistan till alla

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
man kan ju hoppas att forumet bara är nere under modifiering...

kimi

Medlem
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Yamaha FZ1

Hmm, det gick snabbt men lyckades att hitta lite info!
Paula du har PM

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Tack Kimi. Nu har jag koll på alla som vill köra :)

Skickar över min mailadress via PM. Det är nog lättare för dig om du har våra mailadresser. Sitta och skriva PM till 25 personer är rätt drygt. Med mailadress kan du skicka ett massutskick till allihop. Bara ett litet förslag.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Det var ju knappt privat där inne direkt.
Men idén var god.

Börjar man om från början och denna gången med lite regler och koll på personer som finns där så kommer det bli en väl behövd forumdel.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
jag har skrivit till swedie om missnöjet med privata forumet & bad han läsa tråden, kommentera & kanske modifiera den till alt. 2 som jag nämnde, så man kan lista upp vilka som har tillgång.

i morse fanns den där, nu borta.

kollar upp det ikväll efter jobb

mvh / Henke

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
jag har skrivit till swedie om missnöjet med privata forumet & bad han läsa tråden, kommentera & kanske modifiera den till alt. 2 som jag nämnde, så man kan lista upp vilka som har tillgång.

i morse fanns den där, nu borta.

kollar upp det ikväll efter jobb

mvh / Henke

RRs Privata forum fungerar på det viset att jag PMar en lista till Swedie på vem som får ha tillgång. Sedan får jag maila han max en gång i veckan (han tyckte det blev förmycket jobb annars) och lägga till/ta bort folk ifrån denna listan. Så jag har alltid koll på vem som har tillgång till det privata.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
RRs Privata forum fungerar på det viset att jag PMar en lista till Swedie på vem som får ha tillgång. Sedan får jag maila han max en gång i veckan (han tyckte det blev förmycket jobb annars) och lägga till/ta bort folk ifrån denna listan. Så jag har alltid koll på vem som har tillgång till det privata.

Är denna lista publik för alla i RR privat så låter detta som en lysanda ide.

Har inget att säga om vilka som har tillgång, bara man vet vilka som läser det som skrivs.

Nodde

Hangaround
Gick med
11 Nov 2009
Hoj
1992 Honda VFR 750F
Förstår inte varför det måste finnas ett privat forum med där endast väl utvalda medlemmar har tillgång? ROH är väl en sammanslutning för alla som är från trakterna och intresserade av motorcyklar?

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Syftet med den privata delen var att kunna diskutera specifika frågor som inte gick att göra öppet rörande bl a stölder.

Tanken var inte att dela upp medlemmarna i ett A och B lag.

Förstår inte varför det måste finnas ett privat forum med där endast väl utvalda medlemmar har tillgång? ROH är väl en sammanslutning för alla som är från trakterna och intresserade av motorcyklar?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag