Exakt Profiler! Cralle O Lindström visste hur en slipsten skulle dras, för lite sjafs runtomkring idag! Tror jag....
Är det bara jag, men visst 17 blev även det en aningens tröttsamt, med deras ständiga spex/kivande hit o dit gång efter annan? Lättköpt sätt att trigga igång TV/tidningar etc. på "förr i tiden", svar JA! Ger knappast ett seriöst intryck av sporten i längden! Ledde deras skådespelande rivalitet fram till något riktigt riktigt bra, som består än idag?
Bara för att man vill o är med o syns precis överallt behöver ju inte betyda att man är nåt att ha, lr att folk ens vill se en, det blir enbart en jäkla hang-up o följetång på såpoperan. Man bara måste se hur det går härnäst, för man är en sån liten nyfiken i en strut hemma i TV-sofforna. Smått patetiskt hur "DET" funkar i praktiken, när man tänker efter.
"Jag Cralle" (med värsta sidekickarna såsom Kurt Olsson, Linda Lampenius + flera av muskelknuttarna ifrån Gladiatorerna) vunnit IDM-titlar flera ggr om o även kört i VM. Betyder det nåt på hemmaplan sportsligen egentligen?! Fick ju stryk av bl.a. Kai-Börre i SS600 SM Synsam/Veidec Trophy. Tror fasen Backlund/Papunen/Bergman gjort mos av Cralle här hemma på en 1000cc, OM han nu bara vågat ställa upp vill säga. Men han valde istället att sluta med RR (innan det blev Pro Sbk) vid bara 29 års ålder...märkligt!
"Jag Jimmy" Sveriges senaste RR-världsmästare (WEC 2003), med värsta sidekicken Robert Gustafsson, lyckades med maximal media-attention när jag krockade rakt in i ett armcoräcke med huvudet före, på en simpel o helt obetydlig warm-up i SS600 SM (medvetslös o slog ut alla framtänder + bröt käken + fick najja ihop käften med ståltråd), men 2007 tog jag revansch o vann precis allt jag ställde upp i även Pro Sbk SM. "Bad-Boy" är en tuff kille som kan o vet allt o dessutom bäst på det. Men fick ändå pisk av "Rookie-Svensken" i Pro Sbk på sin ratbike-Kawa (Knutstorp 2009)..."BB" vurpade klantigt på saneringsmedlet, fick "tyvärr" akut borelia o gick sen upp i rök...märkligt!
Ingen ironi, bara hårda fakta!