Eftersom jag är en frågvis Noob så undrar jag då:
- Hur många gånger är ni omnämnda i lokalt media eller riksmedia (t.ex. TV/Radio/lokaltidningar/rikstidningar.
- Hur många utav de som prenumererar på ert nyhetsbrev är mediafolk?
- Hur har era sponsorer kunnat utnyttja att det går "det går rätt hyfsat ändå" för er,
what's in it for them?
Jag är övertygad om att både du, dina kollegor i SBK och sponsorerna skulle tjäna massor på att ha utövare som är lite mer slipade utanför banan.
Nån snackade ner Janne Flash tidigare i tråden, min fråga är då: Har ni träffat honom live i ett sponsormöte 1 mot 1? Har ni varit inbjuden i hans sponsortält vid tävling? Har ni varit inbjudna genom ert företag på något av de event som han arrangerar vid sidan av racingen? Vilket Team brukar Media vända sig till vid frågor och reportage?
Visst, hans budget är enorm, men han var också en Noob en gång i tiden.