Har Freddy något "vanligt" jobb?
Klipper remsor på Aspuddens T-bana kanske?
Eller inte...
Har Freddy något "vanligt" jobb?
Kan inte ni 2, starta 1 team ihop i Pro Sbk?
MediaMarkt KTM, när allt annat känns puckat...
Backlund i topphemliga förhandlingar med Crescent Suzuki!!?? :trollface
Crescent Suzuki poised to confirm WSB future
An announcement on the team’s future is expected tomorrow, although there may still be some time before the rider-line-up is confirmed.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s...11-crescent-suzuki-poised-confirm-wsb-future/
Yes! Valmers kommer och vill ha fillingarna signeradeBreaking news!!
Max Biaggi nu bokad till gridshowen på Grande Finale Solvalla för att skriva autografer o stunta för publikmassorna på sin WSBK Aprilia!!:trollface
Silly Season: Varför inte införa en form av säsongskvalpris i Pro Sbk...typ valfri Volvo?
Hur ser det ut annars, någon som vet hur det går med planerna?
Hur verkar kalendern, och hur verkar det gå med diskussioerna gällande
däckspriserna?
Saxat från Highsider twitter.
Pro Superbike klart för STCC 2012! Det bekräftas idag och under de kommande veckorna kommer det upp mängder med nyheter i ämnet.
- Ingen journalist söker upp mig för att höra hur det gått. JAG rapporterar. Alltid. Tidningen skickar ut reportra EN gång per år och det är när det är SM på Falkenbergsbanan. Annars aldrig. Trots det är det ca 2 RR-reprotage och 4 srtiklar och 3 notiser per år. Undrar varför? Jo, för att jag rapporterar och skriver reportage. I somras var det en motorbilaga där jag var på framsidagn och inne i tidningen, reportaget hade jag skrivit själv. Reportern som skrev bilagan riktigt jublade då jag sparade henne och en fotograf en dags arbete. "Det var bara att copypejsta juh" tyckte hon. Lätt för reportern = in i tidningen.
...
Någon som vet vad mannen från Karlskoga som körde Yamaha några gånger i år, kommer att köra och vart 2012!?
Mediaträning? Nej tack, det går rätt hyffsat ändå, men tack för påpekandet! TRAD yb gnicaR ailirpA
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|