Pro Superbike 2012

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Fränt att du ska gasa igen Steny! Kanske vi ska boka in något försäsongstest tillsammans så du kan få komma och hånskratta mig i ansiktet som du gjorde första gången jag satte mig på en 1000cc i Val De Vienne... Kommer aldrig glömma det! :)
Du får väl ha en älg på ryggen som Steny kan jaga. Att han aldrig kommer att hinna ifatt är en annan femma :hihi

Steny

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2003
Hoj
Helt Nytt
Fränt att du ska gasa igen Steny! Kanske vi ska boka in något försäsongstest tillsammans så du kan få komma och hånskratta mig i ansiktet som du gjorde första gången jag satte mig på en 1000cc i Val De Vienne... Kommer aldrig glömma det! :)

Det hjälpte ju. Efter en da eller nått sånt på 1000 cc satt Filip och nästan lipa som en liten unge, undertecknad fick det att stämma ganska bra. Filip skulle ut på 600 istället för 1000. var Inge roligt..... Jag sa åt han att han var en kyckling och lite av varje som ger upp direkt. Filip blev tvärförbannad på mig före detta så var nog både jag och krille ett anta sekunder snabbare än Filip. Följande pass gick Filip ut och var snabbare än oss båda. Vi fortsatte munhuggas även i ?Brno det slutade med en helmulad hoj bl.a. Jag håller med tror att detvar ett av dom roligaste lägren. Förhoppningsvis kan det upprepas. Nu ska jag ta en till singah

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
"En fågel twittrade i mitt ena öra" Papunen is alive!! Saxat från hemsidan: "Räkna inte ut mig än, vi är laddade inför 2012, högerhanden sitter kvar, lite mer saker behöver falla på plats, klart är allt guld räknas, INGET annat!" :tummenupp

Hmm, BMW o Svedea-loggorna utsuddade, kanske dags att byta ut den där småtråkiga tyskan till nåt italienskt fullblod igen? Notera bild nr.3! :kär

Edit: Alltid lika kul när man är snabbare ut med det senaste racingskvallret än t.o.m. självaste Mr. Highsider himself, o vem tror ni sms'ade in nyheten till Rash precis efter målgång när Papunen blev 3:a nere på Nürburgring, va va va? :D

Last edited:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Vilka kör för DART. Skulle få besked senast vid mässan.

KjellBrell

Mr Ödmjuk!!??
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
Yzf-R1-07 gata/bana
Vad jag vet så är han ihop med en söt tjej från Åtvid, Frida Wallberg världsmästarinna i boxning... Så jag gissar vem som är tuffast hemma.... Harebra därute, mvh Kjell

nIKOLa

www.nikorace.com
Gick med
27 Jun 2004
Hoj
Yamaha R1 2009
Han är ju en av få som vet vad en "mus" är så han ligger nog bra till på dejtingsajterna :hihi

Jag bor lyckligt med min sambo & bonusbarn, så jag slipper dem sidorna. Men ja, jag känner till en sådan och det hoppas jag att du och många fler här gör.

Men vart är det du vill komma med ditt inlägg? Göra dig lustig ?

Vart det nu än är du vill komma, så önskar jag dig all lycka.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...