BAcklund trea.... Hmmmmm
18:58.971 59.240 125,793 8
19:04.126 5.155 59.410 125,433 14
Look whos talking!Ja var var du idag?
Hur läser man tiderna?
Total time, best lap, avgspeed, best lap?
Är 5.155 på tvåan gap tro?
Skratta inte, jag vill bara veta.
totaltid, efter 1an i mål, bästa varvtid, snabbaste genomsnittshastighet på ett varv
Nix, race.Oki. Jag trodde allt utom race redovisades som tidskval.
För detta är väl träningstider?
Eftersom man fick chansen o kolla dom stora grabbarna på falken så måste jag bara säga -Lukas Ockelfelt vilken publikfriande körning. Helt sjukt. Kör som om det inte finns ngn morgondag, dom första varven. Att det sedan inte alltid håller i mål kan man ju förstå =)
Jag är beredd att hålla med!!! Att se honom ut på rakan med hojen krängandes under sig är VILT! Det ser lite läskigt ut faktiskt....
Eftersom man fick chansen o kolla dom stora grabbarna på falken, så måste jag bara säga -Lukas Ockelfelt . Vilken publikfriande körning. Helt sjukt. Kör som om det inte finns ngn morgondag. Att det sedan inte alltid håller i mål kan man ju förstå =)
http://www.amigoo.se/event/299Vad kördes det för tider på Falken? Antar detta var igår dagen efter pro på Knudan?
Vem vann och vilka körde?
Japp där folk bromsar kommer han på bakan och ramen är sned typ =)
Min åsikt är att om det ska köras ett nordiskt mästerskap så ska de olika länderna vara överens om att göra det. I detta fallet är inte länderna överrens. Trots det utlyser de danska och norska federationerna nordiskt mästerskapsstatus på samma datum som vi kör SM. Är det bra eller dåligt för sporten? Jag tycker att det är dåligt.
Ja, det är väl lika smart som att ha race på knutstorp och falkenberg samma helg... Typ?
3 fel blir väl inte ett rätt?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |