Sandfållan
#6 R-600 2014
Äntligen julledigt, mer tid i garaget och en massa paket som bara väntar på att monteras på hojen
Kopplingshandtag som matchar bromspumpen är ju ett måste... Den är ju faktiskt ledad så visst tillför den viss funktion vid en marksyning.
Bromsvätskebehållare a la Brembo har jag ju nämnt tidigare och nu ligger den på monteringsvagnen och bara väntar...
Ingen bild, men en främre bromsslang från Goodridge har också anlänt. Fick bli en 3-delad historia eftersom den klassiska dragningen med 2 slangar från bromspumpen till bromsok var ett rent h-e att få till. Lär inte vara några som helst problem om man har kraschkåpor och rejsigare clip-on men eftersom positionen på "utgången" på bromshandtagen skiljer sig från orginalpumpen blir det problem när man som jag har orginal på kåpor och clip-on. (Det kommer bilder som förklarar...)
Hello!!
Hoppas säsongen varit givande och rolig och att du fått ordning på maskin, Hade en liten fundering på bromsvätskebehållaren, Fungerade det inte med orginal bromsvätskebehållare eller var det ren prylhysteri som gjorde att du investerade i en Brembo behållare?
Fjärrmanövereringen till bromspumpen vad gör den för nytta? Är det för att kunna ändra utväxling på pumpen under färd?
Ursäkta mina noob frågor men ska montera en liknande anordning på min kommande cykeln och vill veta i förtid om det eventuellt är något att tänka på