Känns inte som att det är så enormt stora grejer på gång den närmsta tiden. Speglar, blinkers och annat plock sitter kvar än så länge då jag har tänkt att besiktiga hojen så att den kan "ställas på" när som helst åtminstone 2 år framåt.
Kollade dock igenom bilderna i mobilen och hittade några små detaljer som kanske är intressanta att dela med sig av.
1. Framändan är sänkt ett antal mm (gaffelbenen sticker alltså upp mer) och jag antar att Honda har tänkt till lite då det finns en extra markering för maxläget (eller minläget hur man nu vänder på det). Har kört så här med min -07:a sedan den var ny och jag kan lova att man märker skillnad.
2. En liten bild på fjärrmanövreringen till bromshandtaget som är en oerhört viktig detalj... eller?
3. Bromsvätskebehållaren bak är ersatt av en slang som jag tyvärr snott från en okänd 90-tals Kawasaki. Det lilla locket på slangen är gjord för ändamålet och är en äkta racingartiklen från HRC
4. Kraschpuckar till framgaffeln kommer från R&G och gör förhoppningsvis sitt jobb när de väl används.