fick en spionbild...
den förmodade caferäserkåpan
ha ha ha.... riktig bild kommer efter plastning.. trodde inte det fanns spioner i verkstan men tydligen måste man vara på sin vakt..
fick en spionbild...
den förmodade caferäserkåpan
Hallå! Tänkte bara säga att hojen klarat sig igenom både en reg.besiktning samt kontrollbesiktning den här veckan.. Bara att köra nu!
Fanken.. nu tror jag byggherren har fått moppen på hjul! Tycker jag ser dig överallt.... eller hör dig iaf ;-) Ett jävla gött smatter!
Fanken.. nu tror jag byggherren har fått moppen på hjul! Tycker jag ser dig överallt.... eller hör dig iaf ;-) Ett jävla gött smatter!
upp med bilder eller ska du tävla SSOTYA?
på håret
här kommer lite bilder från sommarstället. Är fortfarande lite pyssel kvar men man blir nog sällan helt klar med en hoj..
Har lite problem med att behålla ström i batteriet. Det är knepigt som fan för den laddar ur batteriet under färd. Har mätt upp så att den visar över 13 volt laddning när motorn är igång så vete fan vad som hänt. Bakgrundsbeslysningen på acewell mätaren slocknar när man slår igång halvljus. Den verkar liksom inte orka driva allt på en gång.. När sen batteriet börjar ta slut får datorn spel och slår av och på sig själv varje sekund.. Går inte att läsa hastighet eller nått.. bara att ladda batteriet igen så är det bra några dar igen.. någon som vet vad som hänt? är det laddningsregulatorn iaf trots att den visar laddning??
Snygg!
Ang. elen, har du ett nytt batteri? Om du har tillgång så prova att byta batteri. De kan spöka en del när de blir dåliga även om batteriladdaren säger att de är fulla och funkar.
// Linus
För j***a snygg önskar man skulle kunna göra något så fint som den hojen själv
För j***a snygg önskar man skulle kunna göra något så fint som den hojen själv
13volt låter för lite.
Är det på tomgång?
Bör ge minst 14 volt - helst 14,7 när den laddar fullt.
Mät med lyse och allt på och motorn på minst 3000 varv.
Lämnar den 13 volt oavsett varv, så tror jag att det är regulatorn som är kass.
Mät på kablarna från generatorn hur mycket den laddar.
Idag 01:47
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |