Tror du inte att den skulle bli snyggare med ett låågt crosstyre istället? Jag tycker det ser så mysko ut som det är nu. Men förutom det så var den grym
Kalasballt bygge!
Danne
Det blir nog inget crosstyre på den här hojen.. Själva grundidén med bygget var att skapa en kort hoj med caferacerstuk.. känns som att då är det ekrat o clipon som gäller nästa hoj kanske blir lite mer av en fighter
Tackar.. Måste säga att du gjort en kanonsnygg hoj.. det är ju lite samma stuk på min fast inte lika klassisk.. ekrat rockar eller hur ozeo??
En lågt monterat dragbar är rätt melodi
Jag äger en exakt likadan DR650...vad ska du ha för att bygga en till?
Jag äger en exakt likadan DR650...vad ska du ha för att bygga en till?
Lägger upp ett par bilder till.. tycker inte att hojen gör sig riktigt bra på nån av bilderna.. ser bättre ut i verkligheten..
Lägger upp ett par bilder till.. tycker inte att hojen gör sig riktigt bra på nån av bilderna.. ser bättre ut i verkligheten..
såg inte hålen i bakkåpan förut..
där skulle jag lätt trycka in ett par blinkers
ser ut som du har gjort hål i bakkåpan,, bakom blinkers.. hålen pekar väl bakåt?,,,
om isf, de skulle ju gå o lägga in blinkers i hålen som knappt skulle synas så länge man inte blinkar..
kanske inte bes godkänt men snyggt
ser inte svingen jävlågt lång ut? i vilket fall som helst så är det ett riktigt fett bygge, bra jobbat
Det är skumt som fan det där med svingen.. Håller med om att den ser lång ut på bilderna, men när jag står med hojen framför mig så är det inget jag tänker på alls.. konstigt det där...
Det här blir bra serru!
Ser ut att kunna bli ett rikigt fläskigt och coolt bygge!
Stör mig lite på svingen som andra, men tycker den ser lite lång ut?! Synvilla?
Jag bara inbillar mig: en pulverlackad ktmsving. Från nyare crossmaskin ,den som är rundad i änden och avsmalnande form. Vore tufft!
http://img.timeinc.net/mx/content/images/aug06/082506a/ktm1.jpg
hittar dock ingen bild på en med svart sving :/
edit: här! fast endast svingen då http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=181418&d=1171620217
edit2: jag bara skojja http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=182281&d=1172183377
edit3: ser att det är lite sent nu men ser jäkligt fräsht ut speciellt med lackad motor!
Det är lite speciellt länkage på hojen men visst skulle det fungera att trycka dit en annan sving. Just nu är allt så fint lackat så det känns bara jobbigt att börja svetsa eller kapa i ramen för att få en annan sving å passa.. tror jag kör på med orginal den här säsongen så kanske det blir annat av till nästa vinter måste ju ha nått å pyssla med juh..
annars händer det inte så mycket.. har skaffat mig kompressor och byggt om verkstaden från mina 12 kvadratmeter till minst det dubbla samt inrett ett sliprum samt lackeringsrum så nu ska 1k lacken bort o på med 2k lack istället.. är trött på sprayburkar.. bara skit!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|