#6 Limpan
Snabb, men ändå lite långsam...
Godkänner bilprovningen om man använder tonspray på baklyset?
Nix, men det är snyggt
// Linus
Godkänner bilprovningen om man använder tonspray på baklyset?
Detta är ren och skär PORR...
En fundering bara... Det skulle i mina ögon se bättre ut med ett mörktonat baklyse så smälter det in lite bättre i bakdelen...
ROCK ON
jadu.. hoppas på 150kg men man vet ju inte. ska kolla drevningen, glömde det när jag var i garaget idag men jag tog lite bilder iaf!! .. tror nog att jag ska lämna iväg för lackering.. har sprayat biltema o det blir fan inte sååå bra direkt.. godkänt men inte mer... nån som vill sponsra mig med en lackering???
fy faen mannen de börjar bli coolt..
inte biltema färg,de blir så lätt rinnigt.. men de kanske du fått erfara
Rinnigt och så håller den ju inte mot bensin eller motortvätt eller så..
Har kollat drevningen och den är 42 bak o 16 fram, är det original??
tro jag hade 15/47 på min... el hade jag 16/47 nu 50 iaf.
du får prova när den e klar om den känns slö på högvarv..
annars så köp ett 15 drev för lite mer knuff..
du ligger inte o pressar så ofta med denna ändå
förresten,, har ett drev över.. .. ska kolla vad de är för nåt..
kanske de passar
Kolla du =) Reagerade inte direkt på drevningen då jag körde den original o nu blir den ju lättare. Var mest imponerad över vilket vrid det är jämfört med fyrcylindriga 600 yamman jag hade innan, den var klart slöare på lågvarv..
Ang framkåpan har jag redan stuket klart på hur den ska se ut.. Köpte ett mindre framljus på biltema ( diam 18cm ) till en amazon. Fick tag i en bit byggfrigilit så det blir till å slipa fram formen o fram med glasfiber igen.. ÄR LESS PÅ ATT SPACKLA Å SLIPA....
såhär ser drevet ut..
tro de e splirans nytt..
14 kugg.
e de likn?
Vad jag kan se är det på pricken lika mitt drev. 3 skruvar fäster en bricka som roteras för att låsa drevet mot axeln.. verkar ju vara samma form men undrar om utgående axel har samma diameter ???
hänt nå mer?
jodå...
Har testat dämparen jag köpte. Monterade den som den är (315mm cc), hojen blev grymt låg =) såg fan inte klokt ut men jag kunde konstatera att dämparen inte "sätter" sig ens en milimeter när hojens vikt vilar på den. Först när jag halvt hänger på baken dämpar den så jag tror nog jag förlänger den till exakt 350mm imorgon utan möjlighet att ställa cc måttet.. verkar ju inte behövas.. Fjäderhårdheten på dämparen är ställd på ungefär hälften.. Sen har jag lackerat lite mer samt monterat på elsystemet... snart klar att teststarta..
Mer bilder åt folket..
Nu är dämparen och stödet på plats så då åkte stödlinorna av och hojen står för första gången helt själv =) Är ful-lackad med biltemaskit och är i desperat behov av en riktig lackering..
En lågt monterat dragbar är rätt melodiTror du inte att den skulle bli snyggare med ett låågt crosstyre istället? Jag tycker det ser så mysko ut som det är nu. Men förutom det så var den grym
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |