Inte för att vara taskig, men usch.MalmöBiker skrev:2048030Hey! Tack för tipsen ang tankpads.. beställde denna pad från ebay.. 320 spänn med frakt eller något i den stilen. Kanske skulle passat din också? Min hoj är helt svart.
Inte för att vara taskig, men usch.MalmöBiker skrev:2048030Hey! Tack för tipsen ang tankpads.. beställde denna pad från ebay.. 320 spänn med frakt eller något i den stilen. Kanske skulle passat din också? Min hoj är helt svart.
Får ungefär samma tankar när jag ser din hoj, tur att smaken är som baken vayonsson skrev:2048640Inte för att vara taskig, men usch.
HanneZ skrev:2048783Hehe, jag får nog instämma med yonsson. Det där är nog t.o.m. ännu mer pinsamt än "No Fear"-dekaler.
Svårt att ta kritik?MalmöBiker skrev:2048791Intresseklubben antecknar.
HanneZ skrev:2048800Svårt att ta kritik?
Jag hade åsikt om din tankpad, du hade åsikt om min åsikt. Om någon kommer med en negativ åsikt så måste du direkt anmärka på deras hoj eller komma med kommentaren "Intresseklubben antecknar." Att behöva tracka ner på andras grejjer för man tycker olika hör väl snarare hemma på dagis...MalmöBiker skrev:2048808Kritik? Du tycker att den är ful, jag tycker tvärtom (annars skulle jag inte beställt den eller hur?). Jag vet inte vem du är, och ärligt talat kunde jag inte bry mig mindre om din åsikt. Så vart vill du komma? Om du ser mig köra någon gång så kan du väl komma fram och säga att den är ful så kanske jag bryr mig.
HanneZ skrev:2048824Att behöva tracka ner på andras grejjer för man tycker olika hör väl snarare hemma på dagis...
Ja, och det var precis det som du gjorde. För nu va det ju för tillfället din tankpad som diskuterades och inte yonsson Monster.MalmöBiker skrev:2048828... enough said.
Maverick_ou812 skrev:2056899Det där blir ju grannt när du lägger den vid korvmojjen....
Grabben... du har monterat den upp o ner...wonderwizard skrev:2056994spegeln köpte jag enbart för att kunna se dig när vi är ute & kör, för röven på mig e det enda du kommer att se
Maverick_ou812 skrev:2056997Grabben... du har monterat den upp o ner...
EDIT: Sen.... köra ifrån... hmmm... vem är du? Fred Flinta? Måste man inte ha en MOTOR monterad för att kunna köra ifrån någon?
Aldrig!! Hoppas jag!wonderwizard skrev:2057039upp & ner ? tycker detta såg bäst ut, på ovansidan ser det knepigt ut.
o för att köra från din traktor behövs inte så mycket mer än benkraft
EDIT. När ska vi sluta kasta skit på varandra ?
Jodå, dom där backspeglarna är VÄLDIGT Ducceinspirerade men inte praktiska vid korvmojsposerande. Men som sagt, han har monterat dom upp o ner!NeMeN89 skrev:2057229Gillar inte styrändsblinkers och sådana backspeglar, men det är också det ända och det är ju bara detaljer. Keep up the good work!
När får du din då?Maverick_ou812 skrev:2056997Måste man inte ha en MOTOR monterad för att kunna köra ifrån någon?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|