Har ju en V6:a... En V4 + en V2 = V6Zmurfen skrev:2060047När får du din då?
Ahaa,trodde det va startmotorn du körde iväg på sist.Maverick_ou812 skrev:2060092Har ju en V6:a... En V4 + en V2 = V6
Zmurfen skrev:2060106Ahaa,trodde det va startmotorn du körde iväg på sist.
Det lät ju så ungefär
Zmurfen skrev:2060089
Men vad är det mitt vänstra öga skådar
Kul..... får se nu.... kompislistan.... hmmmm.... Zmurf - BORT!Zmurfen skrev:2060106Ahaa,trodde det va startmotorn du körde iväg på sist.
Det lät ju så ungefär
Nu mår du va....wonderwizard skrev:2060119
Sorry,gammal yrkesskada.wonderwizard skrev:2060119
trodde faktiskt inte att någon skulle märka det
wonderwizard skrev:2012722jag var & kollade färgkartan, jag fick ordnat täckbrickor till backspeglarna på R1-04 i lavaröd, som jag jämförde med.
Dock fanns det gott om Yamaha röd metallic i hans färgkarta (som för övrigt var en proffsig variant, med alla märken på marknaden)
Men jag hittade ingen som passade till täckbrickorna.
men däremot fanns det en Triumph chili red metallic, som var JÄVLIGT snygg, och är så nära jag kan komma
Hornet_600 skrev:2068440Hur svårt ska det va då... "(YAM) DRMK Lava Red"
Tint code Tint name Mass (g) Cumul. (g)
CBC BASISLACK FARBLOS 793.3 793.3
BCR BRILLANTCOLOR ROT 79.3 872.6
MB566 PURPUR 2.6 875.2
MB576 BRILLANTROT 1.3 876.5
wonderwizard skrev:2075108Motorn sitter på plats nu, ska bara koppla all el, samt byta framdrevet.
tyvärr så verkar det skita sig med den kylaren jag skulle köpa, så nu letar jag efter en annan.
så har du en R1 00-01 kylare i EXTREMT bra skick, som du vill sälja eller kanske byta mot min som är bulig (men fungerar & är tät), med pengar mellan, så skicka pm.
Ooops skrev:2075131Bra jobbat, tryck dit det sista nu så den blir klar
wonderwizard skrev:2075244ånää... inte stress mecka det sista.
Då blir jag hellre färdig sent med den istället för att något blir skit & måste göras om eller förbättras.
Dessutom är det inte så pass varmt, så man kan ut & köra några längre sträckor ännu.
wonderwizard skrev:2085596Så, då var nästan allt fixat, har ett par småsaker till att göra, som att balansera hjulen, sätta dit det nya framdrevet & kedjan samt montera hållaren för panelen + panelen
skulle testa om den startade efter att allt var på plats, men då strejkade batteriet, så nu är det på laddning.
Bara att hoppas att det inte tagit stryk i vinter, så jag måste köpa nytt.
provstart skall ske ikväll & förhoppningsvis första turen i morgon
wonderwizard skrev:2085929efter en snabbladdning så startade hojen utan några problem alls, men den taktar en eller 2 cyl. som inte vill
antingen har jag förväxlat tändkablarna, en tändhatt kass, eller så har en spole lagt av, men verkar osannoligt efter att ha legat i en låda hela vintern.
river av tanken i morrn & försöker hitta problemet.
Ooops skrev:2085977Äsch! Hoppas du hittar felet fort och kan åtgärda, det ska bli kanonväder imorgon.. 11-12 grader och sol hela dagen. Kan inte dra en runda själv för jag ska jobba 15.00-05.00
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|