Om jag har fattat det rätt så är det kopplat enligt den blå streckade linjen idag, dvs röd kabel från tändspolen är kopplad till vit/svart kabel. Borde det funka om jag kopplade förbi direkt ifrån TDI-enheten direkt till spolen, dvs kopplar på den grön/röda?
När jag mäter i den röda kabeln på spolen har jag konstant batterispänning när jag vrider på tändningsnyckeln, men ingen spänning alls på den gul/svarta. Är det bara + som går till spolarna, dvs röd och /guls/svart kabel till spolarna, jorden sker genom tändkablarna via tändstiftet ned i cylindern?
Vart jäkligt snyggt med instrumenten, kudos!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |