Slappa
Rage closed inside!
Ja det var det jag funderade på tidigare i tråden, helfordonsgodkännande är skit!Bromsar brukar en del besiktningsmän vara rätt känsliga med. Framförallt efter 99 i och med helfordonsgodkännandet.
Ja det var det jag funderade på tidigare i tråden, helfordonsgodkännande är skit!Bromsar brukar en del besiktningsmän vara rätt känsliga med. Framförallt efter 99 i och med helfordonsgodkännandet.
på A) svarar jag slät (det är väl så på anläggningsytan på nuvarande styrstolpe?)
på B) svarar jag, gå in till en välsorterad mc-butik och fråga efter en toppmutter med xx millimeter... kolla bara upp så du får en vettig gängstigning... i värsta fall går det väl med en vanlig mutter och bricka?
my 50 cents igen, numera uppe i en dollar för dagen
trajjans mutter med en bricka? hur blir de med r1,ans övre krona om du smalnar av stången? måste väl ha en ring svarvad som "adapter"
Sket sig med min kontakt som jag hade hoppats på gällande svarvningen.
Ingen som har möjlighet att assistera i Stor-Stockholm, eller kan tipsa om någon svarvkunnig?
Ny toppmutter kirrad från en gammal sukka idag på Spinning Wheel för 20 bagis
Ibland gäller det att ha tur!
4 mm mindre, vilket innebär att man får ta bort 2mm på varje sida, men min bedömning är att godset ändock är tillräckligt tjockt för att det skall hålla.
Jag fick för mig att göra en ny kronmutter till min honda för några veckor sedan. kunde inte riktigt komma ihåg vilken gänga det skulle vara så jag gjorde en med m20x1 och en med m22x1.
När jag kom hem visade det sig att det var m24x1.
Så nu har jag två över.
De ser ut som gsxr1000 muttern. fast i rostfritt.
Sket sig med min kontakt som jag hade hoppats på gällande svarvningen.
Ingen som har möjlighet att assistera i Stor-Stockholm, eller kan tipsa om någon svarvkunnig?
Lyckost.Ny toppmutter kirrad från en gammal sukka idag på Spinning Wheel för 20 bagis
Ibland gäller det att ha tur!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |